«Η εξαγγελία Καραμανλή για την αγορά τρένων υδρογόνου προκαλεί», υπογραμμίζουν σε κοινή δήλωσή τους ο τομεάρχης και ο αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.
«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει να αγοράσει, με χρήματα των φορολογουμένων, νέα τρένα και να τα νοικιάσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η δε ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκτελεί με αυτά τα τρένα δρομολόγια, για τα οποία επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο», σημειώνουν, σχολιάζοντας ότι «ο φορολογούμενος, λοιπόν, καλείται ΚΑΙ να πληρώσει την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού ΚΑΙ να επιδοτήσει τα δρομολόγια».
«Η πολιτική ακροβασία της Ν.Δ. είναι πρωτοφανής, αφού:
Μέχρι χτες προβλεπόταν η παραχώρηση των δρομολογίων των “άγονων” σιδηροδρομικών γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 15 χρόνια, με την προϋπόθεση επενδύσεων της εταιρείας σε νέα τρένα.Ενώ από σήμερα, το δημόσιο αναλαμβάνει και την ευθύνη των -αρκετών εκατομμυρίων ευρώ- επενδύσεων», προσθέτουν και καταλήγουν:
«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, λοιπόν, δίνει “προίκα” στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και τα νέα τρένα και την 15ετή εκτέλεση δρομολογίων στις άγονες γραμμές! Όλα “στην υγειά” των κορόιδων. Οι ευθύνες είναι προφανείς, είναι πολλών ειδών και αφορούν πολλούς».