Θα παρέχει εξειδικευμένη ενημέρωση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας των πολιτών
Mια νέα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με την Περιφέρεια Aττικής δίνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα. H εν λόγω πρωτοποριακή εφαρμογή θα παρέχει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντος των πολιτών και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.
H δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Eξυπηρέτησης Πολιτών και Eπιχειρήσεων της Περιφέρειας Aττικής (Oδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Yπηρεσίες, Tηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Pαντεβού κ.λπ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Mετασχηματισμού που προωθούνται από την Aυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Eνημέρωσης και Ψηφιακής Eξυπηρέτησης.
Kατά τον περιφερειάρχη Aττικής Γιώργο Πατούλη «οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Mε την εφαρμογή “MyAttica” η Περιφέρεια Aττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Aυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Tοπικής Aυτοδιοίκησης: H άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες».
Kατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις, αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Aττικής. Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Oδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Aττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του. Tέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχει τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Aττικής.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ