Μητσοτάκης για μετρό Πειραιά: Το έργο παραδίδεται εντός του χρονοδιαγράμματος

Προανήγγειλε και το μετρό Θεσσαλονίκης

 

Tα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών της Γραμμής 3 του Μετρό στον στον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» στον Πειραιά, πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας ο Κυριάκος Μητσοτάκης, έργο θα δώσει πολλές ανάσες όχι μόνο στο κέντρο της πόλης αλλά και στις γύρω περιοχές που ασφυκτιούν από την κυκλοφορία. Ο πρωθυπουργός είπε ότι σε 16 μήνες θα είναι έτοιμο το Μετρό Θεσσαλονίκης ενώ ξεκαθάρισε ότι  η κυβέρνηση θα αντιμετωπίσει το θέμα της εισιτηριοδιαφυγής.

 

 

Στις 14:00, θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια, εξυπηρετώντας δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους και πολίτες της πόλης, ενώ αναμένονται με αγωνία και οι ευεργετικές συνέπειες σε επίπεδο τόσο κίνησης των οχημάτων στους δρόμους, όσο και του πάρκινγκ, το οποίο αποτελεί έναν πραγματικό πονοκέφαλο για την περιοχή.

 

«Το έργο παραδίδεται εντός του χρονοδιαγράμματος που είχαμε υποσχεθεί»

 

«Απόδειξη της έμφασης που δίνουμε στα μεγάλα έργα υποδομής» το μήνυμα του πρωθυπουργού για τα εγκαίνια του Μετρό στον Πειραιά. Το έργο παραδίδεται εντός του χρονοδιαγράμματος που είχαμε υποσχεθεί, τόνισε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας ότι το έργο είχε σημαντικές τεχνικές δυσκολίες.

 

Τόνισε ότι πλέον συνδέεται το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, ενώ διευκολύνονται οι μετακινήσεις των κατοίκων της πόλης.

 

 

Σε 15-16 μήνες θα εγκαινιαστεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης

 

 

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στα έργα υποδομής που χρηματοδοτούνται σε σημαντικό βαθμό από κοινοτικούς πόρους, σημείωσε. Συμπλήρωσε δε ότι σε 15-16 μήνες θα εγκαινιαστεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης με πλήρη λειτουργία πέντε σταθμών και τόσο εκεί, όπως και στον Πειραιά το έργο συμπληρώνεται από την ανάδειξη των αρχαιοτήτων. «Και μετρό και αρχαία», τόνισε.

 

Το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο αν δεν υλοποιήσουμε έργα υποδομής, όπως η γραμμή 4 του Μετρό, επεσήμανε ο πρωθυπουργός. Σε επτά με οκτώ χρόνια αυτή η γραμμή θα παραδοθεί προς χρήση για κατοίκους και επισκέπτες.

 

«Δεν νοείται βιώσιμη ανάπτυξη, αλλά και φιλικές παρεμβάσεις προς τον πολίτη χωρίς μέσα σταθερής τροχιάς- με σημαντικότερη τη γραμμή 4, αλλιώς η ζωή στο λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτη. Αυτή η γραμμή, 15 σταθμοί, σε 7 με 8 χρόνια θα μπορέσει να παραδοθεί. Οι πολίτες εδώ έδειξαν μεγάλη υπομονή, σήμερα θα αισθάνονται και μεγάλη ικανοποίηση. Εκτός από το μετρό παραδίδουμε και ωραίες πλατείες», τόνισε

 

«Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή 4 και οι επεκτάσεις, παραπάνω από 1 εκατομμύριο Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα χρησιμοποιούν το μετρό καθημερινά», είπε ο πρωθυπουργός.

 

Ο Κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε τον Αντώνη Σαμαρά επί της πρωθυπουργίας του οποίου ξεκίνησαν τα έργα. Επιτέθηκε, όμως, στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι στη Θεσσαλονίκη έκανε εγκαίνια «με μουσαμάδες».

 

Η κυβέρνηση κάνει πράξη το σύνθημά της «συνέπεια και σταθερότητα», δήλωσε, ενώ επεσήμανε παράλληλα ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής.

 

Το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο αν δεν υλοποιήσουμε έργα υποδομής, όπως η γραμμή 4 του Μετρό, επεσήμανε ο πρωθυπουργός. Σε επτά με οκτώ χρόνια αυτή η γραμμή θα παραδοθεί προς χρήση για κατοίκους και επισκέπτες.

 

Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες θα χρησιμοποιούν το μετρό, τόνισε ο πρωθυπουργός.

 

Ο Κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε τον Αντώνη Σαμαρά επί της πρωθυπουργίας του οποίου ξεκίνησαν τα έργα. Επιτέθηκε, όμως, στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι στη Θεσσαλονίκη έκανε εγκαίνια «με μουσαμάδες».

 

Η κυβέρνηση κάνει πράξη το σύνθημά της «συνέπεια και σταθερότητα», δήλωσε, ενώ επεσήμανε παράλληλα ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής.

 

Η Αττικό Μετρό, εκτιμά ότι η νέα επέκταση με τους τρεις νέος σταθμούς, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, θα φέρει στο μετρό περί τους 132.000 νέους επιβάτες περιορίζοντας κατά 23.000 ημερησίως την κίνηση των οχημάτων και κατ΄ αναλογία και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους σε ημερήσια βάση.

 

Με την εμπορική λειτουργία των τριών νέων σταθμών αύριο Τρίτη 11 Οκτωβρίου, θα τεθεί σε ισχύ και ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, με στόχο τη διαλειτουργικότητα του δικτύου των οδικών συγκοινωνιών με τους νέους σταθμούς της γραμμής 3 του μετρό.

 

Η τελετή των εγκαινίων ξεκίνησε με χαιρετισμό του διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό, Νίκου Κουρέτα, που επισήμανε τη σημασία του έργου στις μεταφορές στο λεκανοπέδιο, την ιδιαίτερη αισθητική των νέων σταθμών, ενώ ευχαρίστησε τους εργαζόμενους που σε χρόνο ρεκόρ και σε συνθήκες πανδημίας εργάσθηκαν για να παραδοθεί το έργο.

 

Ακολούθως μεταδόθηκε βίντεο για το έργο, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΑΞ Κωνσταντίνος Μιντζάλης στον χαιρετισμό του επισήμανε τη χαρά και την περηφάνια της κοινοπραξίας για την ολοκλήρωση του έργου, που έγινε μάλιστα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, αλλά και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε το έργο- από το γεγονός ότι ο σταθμός του Πειραιά είναι υποθαλάσσιος, από την ύπαρξη των αρχαιοτήτων.Στις δυσκολίες περιλαμβάνεται ακόμη και ο πόλεμος στην Ουκρανία που είχε συνέπειες στην παράδοση των υλικών για το έργο, που έχει άριστες προδιαγραφές, υψηλή αισθητική που θα διευκολύνει τη ζωή των κατοίκων του Πειραιά και των άλλων περιοχών. Ιδιαίτερα, ο κ.Μιντζάλης ευχαρίστησε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για τη συμπαράσταση και την άμεση επίλυση ζητημάτων που προέκυπταν. Καταφέραμε και κάναμε αυτό που υποσχεθήκαμε, είπε ο κ.Μιντζάλης και -με εμφανή συγκίνηση- ευχήθηκε να είναι κοντινή η μέρα που θα εγκανιασθεί και το μετρό της Θεσσαλονίκης, που είναι η ιδιαίτερη πατρίδα του.

 

«Το χρέος της κάθε Πολιτείας που σέβεται την αποστολή της είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί πολιτικές που βελτιώνουν την καθημερινότητα κάθε πολίτη. Αυτό αποκτά ιδιαίτερη αξία όταν οι κοινωνίες δοκιμάζονται από διάφορες κρίσεις. Σήμερα εν μέσω τριών διεθνών κρίσεων, υγειονομικής, οικονομικής και ενεργειακής, η ελληνική Πολιτεία και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη υλοποιεί με συνέπεια ένα στοχευμένο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών. Ένα σχέδιο με ενιαία λογική, αναπτυξιακό και κοινωνικό πρόσημο, προσαρμοσμένο στις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες. Ένα σχέδιο, με άμεσα και μετρήσιμα οφέλη για την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Σήμερα, εδώ, από την καρδιά του Πειραιά, παραδίδουμε στην κυκλοφορία τους τρεις αυτούς σταθμούς. Τα Μανιάτικα, τον Πειραιά, το Δημοτικό Θέατρο που μας φιλοξενεί, ολοκληρώνοντας έτσι την επέκταση της Γραμμής 3 και εμπεδώνοντας ακόμη περισσότερο την αξία του Μετρό ως μαζικού μέσου μεταφοράς. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον προσιτό, το πλέον κοινωνικό, το πλέον λαϊκό και το πλέον φιλοπεριβαλλοντικό μέσο μεταφοράς», ανέφερε στην τοποθέτησή του ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

 

Ακολούθως, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν καθοριστικά στην ολοκλήρωση του έργου, ενώ αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη συνεχή παρακολούθηση του έργου από τις αρχαιολογικές υπηρεσίες και πρόσθεσε ότι η έκθεση των αρχαιοτήτων που παραδίδεται στην πόλη μαζί με το μετρό, συμβάλλει στην αναβάθμιση της πόλης. Πιστοί στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι η συνεργασία των υπηρεσιών απέδειξε ότι μια σωστά σχεδιασμένη πολιτική μπορεί να δώσει απτά αποτελέσματα. Η αρχαιολογική έρευνα αφηγείται ιστορίες από τη διαχρονική ζωή της πόλης.

 

 

Καραμανλής: Σπουδαίο έργο

 

 

Με τη σειρά του, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μίλησε για ένα σπουδαίο έργο, που ολοκληρώνεται αφού ξεπεράστηκαν πολλά προβλήματα. Το Δημοτικό Θέατρο είναι ένας από τους πιο όμορφους σταθμούς ολόκλητου του δικτύου. Με αυτό το έργο ο Πειραιάς γίνεται μια πιο σύγχρονη, βιώσιμη πόλη. με την ολοκλήρωση του έργου αναδεινύεται ο Πειραιάς σε ένα ολοκληρωμένο, συγκοινωνιακό hub, έναν κόμβος συγκοινωνιακός που συναντώνται όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ενώνονται πλέον οι χερσαίες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές. Μετά από δεκαετίες, γίνεται το αυτονόητο: ενώνονται το μεγαλύτερο λιμάνι με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Τεράστια αλλαγή με αντίστοιχη επίδραση. Επίσης, στέκομαι στο σεβασμό με τον οποίο αναδεικνύονται τα σημαντικά ευρήματα. Θα δούμε το βοτσαλωτό δάπεδο που αποσπάσθηκε, συντηρήθηκε, επανατοποθετήθηκε. Πράγματι, τα έργα του μετρό είναι ταυτόχρονα και η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή. Και μετρό μπορούμε να έχουμε και αρχαία. «Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τα εγκαίνια των μουσαμάδων στο μετρό της Θεσσαλονίκης, αυτή είναι η διαφορά. Από τη μία φιέστες χωρίς αντίκρυσμα και από την άλλη ένα έργο έτοιμο να δοθεί στη χρήση σε λίγες ώρες».

 

Στις 14:00, θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια, εξυπηρετώντας δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους και πολίτες της πόλης, ενώ αναμένονται με αγωνία και οι ευεργετικές συνέπειες σε επίπεδο τόσο κίνησης των οχημάτων στους δρόμους, όσο και του πάρκινγκ, το οποίο αποτελεί έναν πραγματικό πονοκέφαλο για την περιοχή.

 

 

Κάθε 36 λεπτά δρομολόγιο για αεροδρόμιο

 

 

Με την επέκταση του δικτύου του μετρό κατά 3,2 χιλιόμετρα η γραμμή 3 «Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» αριθμεί πλέον 27 σταθμούς.

 

Η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα Δημοτικό θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας τις ώρες αιχμής (07.30-11.00 & 13:30 – 17:30) παραμένει στα 4΄ και τις νυχτερινές ώρες (22:00 – 00:20) μειώνεται στα 9΄ από 10΄. Στο τμήμα Αεροδρόμιο – Δημοτικό θέατρο η συχνότητα διαμορφώνεται στα 36΄. Το πρώτο δρομολόγιο από τους σταθμούς Δημοτικό θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας θα ξεκινά στις 05:30.

 

Πρώτα δρομολόγια στις 05:30 θα ξεκινούν και από τους σταθμούς Αιγάλεω και Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από το σταθμό Εθνική Άμυνα στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο.

 

Το τελευταίο δρομολόγιο (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) από το Δημοτικό Θέατρο θα γίνεται στις 23:59 και από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 00:03.

 

Παρασκευή και Σάββατο, οπότε και ισχύει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν στη 01:06 από το Δημοτικό Θέατρο και στη 01:10 από τη Δουκίσσης Πλακεντίας.

 

Τελευταίοι συρμοί από το σταθμό Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις θα αναχωρούν στις 00:23 (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) και στη 01:30 (Παρασκευή και Σάββατο).

 

Η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα Δημοτικό θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας τις ώρες αιχμής (07.30-11.00 & 13:30 – 17:30) παραμένει στα 4΄ και τις νυχτερινές ώρες (22:00 – 00:20) μειώνεται στα 9΄ από 10΄. Στο τμήμα Αεροδρόμιο – Δημοτικό θέατρο η συχνότητα διαμορφώνεται στα 36΄. Το πρώτο δρομολόγιο από τους σταθμούς Δημοτικό θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας θα ξεκινά στις 05:30.

 

Πρώτα δρομολόγια στις 05:30 θα ξεκινούν και από τους σταθμούς Αιγάλεω και Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από το σταθμό Εθνική Άμυνα στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο.

 

Το τελευταίο δρομολόγιο (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) από το Δημοτικό Θέατρο θα γίνεται στις 23:59 και από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 00:03.

 

Παρασκευή και Σάββατο, οπότε και ισχύει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν στη 01:06 από το Δημοτικό Θέατρο και στη 01:10 από τη Δουκίσσης Πλακεντίας.

 

Τελευταίοι συρμοί από το σταθμό Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις θα αναχωρούν στις 00:23 (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) και στη 01:30 (Παρασκευή και Σάββατο).

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ