Δεκάδες- εκατοντάδες είναι οι πολίτες που περιμένουν να τεθούν σε λειτουργία οι νέοι επτά σταθμοί του μετρό.
Ωστόσο η αναμονή τους θα λάβει τέλος καθώς ως τα τέλη της χρονιάς αναμένεται να έχουν καταρτιστεί οι συμφωνίες με τη Siemens, ώστε να τεθούν σε λειτουργία οι νέοι σταθμοί του Μετρό.
Αυτό προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης, κατά την συζήτηση επερώτησης βουλευτών της ΝΔ για τα οδικά έργα.
Οι σταθμοί κατασκευαστικά είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με την εταιρεία.
Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του Μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Όπως σημείωσε ο υπουργός, η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών σημαίνει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως.
“Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον” δήλωσε ο κ. Βορίδης και πρόσθεσε:
“Πρέπει άμεσα και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του Μετρό που δεν λειτουργούν”.
Η ελληνική πλευρά από το 2008 και μετά αρνήθηκε να ανανεώσει τη σύμβαση, λόγω του γνωστού σκανδάλου, με αποτέλεσμα η λειτουργία των νέων σταθμών να “παγώσει” επ’ αόριστον.