Αλλαγή επικοινωνιακού μοντέλου από Σαμαρά

Αλλαγή μοντέλου στην επικοινωνιακή πολιτική έχει αποφασίσει ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, παράλληλα με την αναδιοργάνωση του οργανωτικού σχήματος του κόμματος που ανακοίνωσε τις προηγούμενες μέρες.

 

Η αλλαγή σηματοδοτείται και μόνο από το γεγονός ότι για την θέση του Πάνου Παναγιωτόπουλου δεν επέλεξε κάποιο μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας, αλλά προτίμησε να εμπιστευθεί ένα πρόσωπο από το χώρο των Μέσων Ενημέρωσης, τον μέχρι πρότινος διευθυντή της εφημερίδας “Ελεύθερος Τύπος”, Γιάννη Μιχελάκη, ο οποίος είναι πιο εύκολο να εμφανίζεται σαν porte parolle και “προέκταση” του προέδρου.

 

Παράλληλα έκρινε ότι μπορεί πλέον η επικοινωνιακή λειτουργία να φύγει από τον “μονοδιάστατο” χαρακτήρα που είχε αποκτήσει επί των ημερών του κ. Παναγιωτόπουλου, ο οποίος σήκωσε σχεδόν μόνος του το βάρος τον πρώτο χρόνο και να γίνει πιο συλλογική με κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων και εμφάνιση στα Μέσα Ενημέρωσης και άλλων προσώπων.

 

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Σαμαράς διατήρησε την κυρία Βασιλική Τζότζολα στην θέση της αναπληρώτριας εκπροσώπου του κόμματος. Η κ. Τζότζολα θα έχει και την ευθύνη για την παρακολούθηση και την παρέμβαση στα διαδικτυακά Μέσα η απήχηση των οποίων διαρκώς αυξάνεται. Σε θέση αναπληρωτή ο κ. Σαμαράς αναβάθμισε και τον κ. Άκη Γεροντόπουλο, ο οποίος διατηρεί και την αρμοδιότητα για τα περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης. Ήδη έχουν αρχίσει οι συσκέψεις του κ. Μιχελάκη με τους δύο αναπληρωτές του προκειμένου να γίνει η χαρτογράφηση του χώρου και να επιτευχθεί σταδιακά ο μεταξύ τους συντονισμός.

 

Στο επικοινωνιακό σχήμα παραμένει πάντα ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ Γιώργος Μουρούτης που διατηρεί και την αρμοδιότητα της επαφής με τους δημοσιογράφους. Στο ευρύτερο επικοινωνιακό σχήμα ενέταξε ο κ. Σαμαράς και τον βουλευτή Σίμο Κεδίκογλου. Ωστόσο η αρμοδιότητά του προς το παρόν εντοπίζεται στο θεσμικό σκέλος των Μέσων Ενημέρωσης.

 

Η συλλογικότητα στην εκπροσώπηση δεν αφορά μόνο τα μέλη της επικοινωνιακής ομάδας. Στόχος είναι να κάνουν καθημερινές δηλώσεις και να βγαίνουν πιο συχνά στα Μέσα Ενημέρωσης οι αρμόδιοι τομεάρχες για θέματα που αφορούν τον τομέα τους. Έχει κριθεί ότι αφενός μπορούν να εκπροσωπούν επαρκώς το κόμμα για τα θέματά τους και έτσι να αυξήσουν την αξιοπιστία του και αφετέρου με αυτό τον τρόπο θα δοθούν περισσότερες ευκαιρίες ανάδειξης σε πρόσωπα της κοινοβουλευτικής ομάδας και του κομματικού μηχανισμού που δεν είναι ευρύτερα γνωστά.

 

Στο επιτελείο του προέδρου ανήκουν ο διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου του Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος και οι δύο σύμβουλοι Γιώργος Χαρβαλιάς και Χρύσανθος Λαζαρίδης. Αν και η δουλειά τους είναι κυρίως επιτελική, έχουν συμπληρωματικό ρόλο και στο πέρασμα της “γραμμής”, περισσότερο για θέματα στρατηγικής του κόμματος.

 

Με την επικείμενη μετακόμιση στα καινούργια γραφεία της ΝΔ επί της λεωφόρου Συγγρού που τοποθετείται μέχρι τις 20 Ιανουαρίου θα ενεργοποιηθεί και ο “πρωινός καφές” του προέδρου του κόμματος, ως όργανο για τη “διαχείριση της επικαιρότητας”. Στον “καφέ” θα συμμετέχουν κατά περίπτωση οι δύο αντιπρόεδροι Σταύρος Δήμας και Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο γραμματέας του κόμματος Ανδρέας Λυκουρέντζος και ανάλογα με την τρέχουσα επικαιρότητα οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι τομέαρχες.

 

Στο πολιτικό πεδίο ο κ. Σαμαράς έδωσε το πλαίσιο που θα κινηθεί το κόμμα προτάσσοντας τον κοινωνικό φιλελευθερισμό και ξεκαθαρίζοντας ότι απορρίπτει “στρογγυλεμένα λόγια”, κάτι που οι συνεργάτες του ερμήνευσαν ότι “βάζει τέλος στην συζήτηση περί επιστροφής στον μεσαίο χώρο”. Τα ίδια πρόσωπα λένε ότι “ο πρόεδρος επιμένει στην αντιμνημονιακή πολιτική, αρνείται να προσφέρει συναίνεση στην κυβέρνηση που σημαίνει συνενοχή, ενώ σταδιακά θα ανεβάσει και την ατζέντα των εθνικών θεμάτων ξεκινώντας από την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στην Βουλή τη μεθεπόμενη εβδομάδα”.

 

Ο κ. Σαμαράς προσδιορίζει έτσι το ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα του κόμματος κατά τρόπο που να διαφοροποιεί σαφώς τη ΝΔ τόσο από το ΠΑΣΟΚ όσο και από τα δύο μικρότερα κόμματα στην κεντροδεξιά “γειτονιά”, τα οποία, αν και δεν συγκεντρώνουν μεγάλα ποσοστά, μπορούν να προκαλέσουν φθορά στη ΝΔ.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ