Στην προσπάθεια έμειναν τα υψηλά κλιμάκια της βουλής που ήθελαν να περιορίσουν τα έξοδα που δαπανώνται ετησίως στα κρατικά οχήματα.
Φαίνεται πως οι βουλευτές δεν εγκαταλείπουν τη λογική των πολυτελών οχημάτων, ενώ υπηρεσιακά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν και άτομα που δεν τα δικαιούνται, ενώ πολλοί χρησιμοποιούν οχήματα περισσότερα από αυτά που δικαιούνται για προσωπικές εξυπηρετήσεις των ιδίων και των οικογενειών τους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, ο αριθμός τους παραμένει απροσδιόριστος αλλά οι εκτιμήσεις μιλούν για 44.000.
Μάλιστα, τα υψηλά κλιμάκια που οδηγούν υπηρεσιακά αυτοκίνητα πρόσωπα που δεν το δικαιούνται, δεν φέρουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, όπως Διαταγή Πορείας και το Δελτίο Κίνησης.
Με την εικόνα αυτή για τα περίπου 44.000 κρατικά οχήματα, που σήμερα κυκλοφορούν βρίσκεται αντιμέτωπη η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μειωμένος σε σχέση με την πρώτη καταγραφή του 2006 (57.000 οχήματα), παραμένει ωστόσο υπερβολικός, αναλογικά με το μέγεθος και τις λειτουργικές ανάγκες της Διοίκησης.
Σημειώνεται, πως στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ο κρατικός στόλος μετριέται σε εκατοντάδες, ενώ στις σκανδιναβικές χώρες σε μερικές δεκάδες οχήματα.
Υπενθυμίζεται, ότι με απόφαση του πρώην υπουργού, Γ. Ραγκούση, έχουν περιοριστεί οι δικαιούχοι κρατικών αυτοκινήτων, ενώ κάθε φορέας υποχρεώνεται να διατηρεί μόνο πέντε κρατικά αυτοκίνητα