Σε δημόσια διαβούλευση, από σήμερα και ως την 1 Φεβρουαρίου, έθεσε ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Μανούσος Βολουδάκης το σχέδιο Υπουργικής Απόφασης σχετικά με τα ηλεκτρονικά έγγραφα στο Δημόσιο.
Με την απόφαση αυτή καθορίζεται η διαδικασία και ο τρόπος επιβεβαίωσης της λήψης των εγγράφων που αποστέλλονται ηλεκτρονικά προς και από φορείς του Δημοσίου, η ασφαλής χρονοσήμανση των εγγράφων, καθώς και οι βασικές προδιαγραφές και πρότυπα των συστημάτων που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό από τους φορείς του δημόσιου τομέα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 24 και 25 του ν. 3979/2011 (νόμος για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση).
Η Υπουργική Απόφαση αποτελεί, κατά τον κ. Βολουδάκη, σημαντικό μέρος του συνολικού θεσμικού πλαισίου που διαμορφώνεται για την ψηφιοποίηση των διαδικασιών της δημόσιας διοίκησης, ενώ θα συμβάλλει στον περιορισμό της γραφειοκρατίας και στην ενίσχυση της διαφάνειας στη λειτουργία του Δημοσίου.
Επίσης, μεταξύ άλλων, αποτελεί κρίσιμο βήμα για τη διασφάλιση στην πράξη της ισοδυναμίας των ηλεκτρονικών εγγράφων με τα έντυπα, μειώνει το χρόνο αναζήτησης και διεκπεραίωσης εγγράφων, και αποτρέπει στο μέλλον παράνομες πρακτικές όπως η μεταχρονολόγηση εγγράφων.