Επίθεση Τσίπρα στην κυβέρνηση για το σχέδιο Αθηνά

«Η επιβίωση ενός δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα αφορά την ίδια την παραγωγική του ανάπτυξη και την προοπτική του» τόνισε από την Λάρισα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος επισκέφθηκε το ΤΕΙ όπου μίλησε σε σπουδαστές, με αφορμή τις φοιτητικές εκλογές της 17ης Απριλίου.

 

Ο κ. Τσίπρας, ο οποίος επιτέθηκε με σφοδρότητα στην κυβέρνηση για τις πολιτικές επιλογές της, τόνισε μεταξύ άλλων: «Αντί να βγαίνουμε σιγά-σιγά από την κρίση, βυθιζόμαστε ολοένα και περισσότερο μέσα σε αυτήν, ενώ αυτό που μας σκοτώνει είναι το φάρμακο και όχι η ασθένεια».

 

Μας εγκαλούν διαρκώς, παρατήρησε, ότι θέλουμε να παίξουμε τη χώρα στα ζάρια. Και αναρωτήθηκε: «Ποιοι; Αυτοί που την παρέδωσαν στους δανειστές δίχως να ρίξουν ούτε μια ζαριά. Κάνουν σα να μη καταλαβαίνουν πως το Μνημόνιο που μας επέβαλλαν, οδηγεί την χώρα στη διάλυση και μέρα με τη μέρα κάνει πιθανό ακόμα και το σενάριο της άτακτης χρεοκοπίας. Δεν θα πέσει η κυβέρνηση του μνημονίου, αν δεν τη ρίξουν με τους αγώνες τους οι νέες και οι νέοι της πατρίδας μας».

 

Αναφερόμενος σε θέματα Παιδείας, επισήμανε: «Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς σχέδιο οι κυβερνώντες καταστρέφουν συνολικά την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό που συμβαίνει με το σχέδιο Αθηνά εσείς το γνωρίζετε πολύ καλύτερα από όλους, ειδικά εδώ, όπου και υπήρξαν μαζικότατες κινητοποιήσεις».

 

Και συνέχισε: «Είναι ένα σχέδιο για φτηνή και απαξιωμένη παιδεία, ανάλογη μιας αποικιοκρατούμενης και παραγωγικά υποβαθμισμένης χώρας. Και μόνο ότι ανέθεσαν σε ένα ΙΕΚ να σχεδιάσει τον χάρτη του σχεδίου Αθηνά είναι χαρακτηριστικό».

 

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε τους σπουδαστές να υψώσουν όλοι μαζί τη φωνή τους και να δώσουν τις δικές τους απαντήσεις για μία παιδεία αντίστοιχη με τις κοινωνικές ανάγκες, για μια τριτοβάθμια εκπαίδευση με δημόσιο χαρακτήρα.

 

Ο κ. Τσίπρας αντάλλαξε απόψεις με τους σπουδαστές, ενώ συναντήθηκε και με την διοίκηση, από την οποία ενημερώθηκε για τα προβλήματα του ιδρύματος.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ