Το πλάνο της για την νέα χρονιά με τον τίτλο “Always Getting Better” παρουσίασε η ιρλανδική εταιρεία αερομεταφορών Ryanair, με στόχο βέλτιστες, καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες.
Στις καινοτομίες που λανσάρονται περιλαμβάνονται η διευκόλυνση των επιβατών να ζητήσουν αποζημίωση όταν η πτήση τους καθυστερεί ή ακυρώνεται. Έχοντας, για πρώτη φορά, αναγνωρίσει το συνδικάτο των πιλότων που της προκάλεσε απεργιακά προβλήματα στα τέλη του προηγούμενου έτους, η Ryanair δεσμεύεται για φέτος “ακρίβεια αφίξεων/αναχωρήσεων για το 90% των πτήσεων” της. Την ίδια στιγμή, η υπηρεσία “Υπόσχεση Τιμής” υπόσχεται στους επιβάτες που θα βρουν χαμηλότερη τιμή να έχουν επιστροφή τη διαφορά +5 ευρώ στο My Ryanair λογαριασμό τους.
Η αεροπορική εταιρεία δεσμεύεται επίσης για την σταδιακή απομάκρυνση του 100% των πλαστικών της μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Για τους πελάτες εν πτήση, αυτό θα σημαίνει καινοτομίες όπως ξύλινα μαχαιροπίρουνα, βιοδιασπώμενα ποτήρια καφέ, και την απομάκρυνση πλαστικών από όλα τα διαθέσιμα προϊόντα της στην καμπίνα. Επιπλέον, στους επιβάτες της θα δίνεται η δυνατότητα να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα της πτήσης τους με μια χρηματική δωρεά για την κλιματική αλλαγή στο διαδίκτυο.
“Ενώ συνεχίζουμε να καινοτομούμε, οι χαμηλοί μας ναύλοι θα μείνουν σταθεροί και οι Ευρωπαίοι επιβάτες μας θα επωφελούνται από τη μεγαλύτερη και καλύτερη επιλογή προορισμών, την καλύτερη ακρίβεια αφίξεων / αναχωρήσεων και τη συναρπαστική εμπειρία πτήσης μας, καθώς συνεχίζουμε να αυξάνουμε το στόλο και τα δρομολόγια μας”, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ryanair, Kenny Jacobs, παρουσιάζοντας το νέο πλάνο της εταιρείας.
Τον Ιανουάριο η επιβατική κίνηση της Ryanair παρουσίασε αύξηση 6%, φθάνοντας τους 9,3 εκατομμύρια πελάτες. Παράλληλα, η πληρότητα αυξήθηκε κατά 1 ποσοστιαία μονάδα, αγγίζοντας το 91%. Η αεροπορική εταιρεία αναμένει την μεταφορά 129 εκατομμύρια πελατών φέτος.