Ένα εξαιρετικά πρωτότυπο τρόπο σκέφθηκε η Hyundai για να διαφημίσει την καθαρή τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου του πρόσφατου της μοντέλου NEXO, βάζοντας την ολυμπιονίκη κολύμβησης και brand ambassador στην Ισπανία, Mireia Belmonte να αναπνέει τις εκπομπές υδρατμών του αυτοκινήτου ενώ προπονείται.
Στο διαφημιστικό spot η ολυμπιονίκης αντιμετώπισε την πρόκληση της προπόνησης, τρέχοντας σε διάδρομο γυμναστικής τοποθετημένο μέσα σε μια φούσκα που συνδέονταν με τον σωλήνα εξάτμισης ενός NEXO, αναπνέοντας τις εκπομπές κατευθείαν από το όχημα, καθώς αυτό βρίσκονταν σε λειτουργία.
Αυτή η πρόκληση πραγματοποιήθηκε υπό ελεγχόμενες συνθήκες και υπό στενή εποπτεία των συνεργατών της αυτοκινητοβιομηχανίας, του Εθνικού Κέντρου Υδρογόνου και του Ιατρικού Κέντρου Sports Camde.
Με αυτό τον τρόπο αποδείχθηκε η αποτελεσματικότητα της καθαρής, φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας που αναπτύχθηκε για το NEXO, το οποίο εκπέμπει μόνο υδρατμούς και φιλτράρει κατά 99,9% το οξυγόνο. Σύμφωνα πάντα με την Hyundai, ο αέρας που ανέπνεε η Μπελμόντε ήταν καθαρότερος από τον αέρα που αναπνέουν οι περισσότεροι άνθρωποι, ειδικότερα στις μεγάλες πόλεις.
«Ως πρέσβειρα της μάρκας Hyundai, κλήθηκα να αναλάβω μια πρόκληση, όπου θα έπρεπε να αναπνέω απευθείας από την εξάτμιση του NEXO. Προφανώς, αυτό δεν είναι ένα μέσο αυτοκίνητο, ούτε και οι εκπομπές του», ανέφερε η Μιρέια Μπελμόντε σχολιάζοντας την διαφήμιση που συμμετείχε.
«Αρχικά, ήμουν συγκλονισμένη από αυτή την ιδέα, αλλά τώρα μπορώ να πω ότι είναι ένα από τα πιο εκπληκτικά projects που έχω συμμετάσχει. Χωρίς αμφιβολία, είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε μάρκες όπως η Hyundai, ώστε να συνεχίσουν να είναι καινοτόμες και να δημιουργούν ένα καλύτερο μέλλον για όλους», πρόσθεσε.
Το NEXO (η διάθεση του οποίου ξεκίνησε το 2018), είναι ένα ηλεκτρικό όχημα FCEV δεύτερης γενιάς με αυτονομία 666 χιλιομέτρων (κύκλος WLTP) με μια μόνο φόρτιση. Εκπέμπει μόνο καθαρούς υδρατμούς και καθαρίζει τον αέρα κατά την οδήγηση, φιλτράροντας κατά 99,9% το οξυγόνο. Οι κυψέλες καυσίμου, οι ηλεκτρικές μηχανές, οι μπαταρίες και οι δεξαμενές υδρογόνου αλληλοσυμπληρώνονται τροφοδοτώντας αυτό το FCEV.
Όταν το υδρογόνο που αποθηκεύεται στις δεξαμενές διέρχεται από την μπαταρία, διασπάται σε πρωτόνια και ηλεκτρόνια. Η ροή ηλεκτρονίων που δημιουργείται στην κυψέλη καυσίμου παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα, ενώ τα πρωτόνια αντιδρούν με τα μόρια οξυγόνου στον αέρα που παράγει θερμότητα και νερό, τη μόνη εκπομπή του οχήματος.
Σημειώνεται ότι η Hyundai είναι παγκόσμια πρωτοπόρος στην ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου, καθώς το 2013 κατασκεύασε το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο παγκοσμίως αυτοκίνητο με υδρογόνο, το ix35 Fuel Cell.