“Βουτιά” 94% σημείωσε ο δείκτης κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών, υπηρεσιών κρατήσεων και συναφών δραστηριοτήτων, εξαιτίας της αρνητικής επίδρασης που είχε η πανδημία στις τουριστικές ροές στη χώρα μας.
Ενδεικτικό της ανοδικής πορείας που χάρασσε ο ελληνικός τουρισμός το 2019, προ Covid-19, είναι ότι, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο αντίστοιχος δείκτης του 2019 για τα τουριστικά γραφεία παρουσίαζε αύξηση 11,6% σε σύγκριση με το δείκτη β’ τριμήνου του 2018.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα τουριστικά γραφεία, οι επιχειρήσεις που διακινούν το μεγαλύτερο μέρος του τουρισμού παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, έχουν δεχθεί τεράστιο πλήγμα στους τζίρους τους, όπως και ολόκληρος ο τουριστικός κλάδος, εξαιτίας των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων στα ταξίδια», δήλωσε ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά.
«Αυτή η πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, ήρθε σε μια χρονική συγκυρία που ο τουρισμός στην Ελλάδα προετοιμαζόταν για νέα ρεκόρ αφίξεων και εισπράξεων, με ιδιαίτερο προσανατολισμό στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του», συμπλήρωσε.
Ενημέρωσε επίσης ότι στην FedHATTA, με το βλέμμα στην επόμενη μέρα προχωράν σε διεθνείς συνεργασίες για την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και την ενίσχυση των συνεργιών μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου μας παγκοσμίως (βλ. ΗΠΑ, Ινδία, Ισραήλ, Άπω Ανατολή, Λατ. Αμερική, Αραβικές χώρες και βέβαια με τις χώρες της Ε.Ε.)
Την ίδια στιγμή, βρίσκονται σε επικοινωνία με όλα τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας που ασχολούνται με εισερχόμενο, εξερχόμενο, συνεδριακό και incentives, corporate, έκδοση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, κρουαζιέρα και yachting, ειδικές μορφές τουρισμού κλπ, προσπαθώντας με τις παρεμβάσεις τους στην πολιτεία σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες τους, να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα αλλά και ανάπτυξη του τομέα τους.