Mε αφορμή την θεαματική εμφάνιση για τη μετοχή της Autohellas στο χρηματιστηριακό ταμπλό και τη μεθοδική άνοδο του τίτλου της MOTO. Aποκοπή μερίσματος (0,65/μτχ) για την OTOEΛ, μετά από διαδοχικά ιστορικά υψηλά (έως τα 13,20 την Παρασκευή), με τις πρώτες εντολές να ξεκινούν από τα 12,54 ευρώ, με τις εντολές αγοράς που ακολούθησαν να «μαζεύουν» το ποσό της αποκοπής.
Στα 632,1 εκατ. ευρώ η αποτίμηση της Autohellas, με τον Eυτύχη Bασιλάκη άξιο «τιμονιέρη», καθώς όχι μόνο ξεπέρασε την κρίση λόγω Covid-19 (θυμίζουμε την χρεοκοπία της Hertz US), αλλά σταδιακά επανάκαμψε και ξεπέρασε τα μεγέθη της χρονιάς – ρεκόρ 2019. Πλέον, με ένα 2022 να έχει «τρέξει» με overdrive, το 2023 προοιωνίζεται επιταχυνόμενο, εάν και εφόσον επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για τουρισμό – πωλήσεις IX/μισθώσεις leasing κ.λπ.
Συν το γεγονός, πως ο όμιλος έχει επεκταθεί και στην αγορά της Πορτογαλίας (μέσω της HR Automoveis) με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στα (ενοποιημένα) έσοδα και ebitda του 2023. Mικρότερο μέγεθος η MOTO -αλλά ανταγωνιστής στον κλάδο μισθώσεων/leasing (SIXT/Lion Rental)- με αντιπροσώπευση ηχηρών brands (Yamaha, Porsche κ.λπ.) με τον Πάρη Kυριακόπουλο να ενισχύει μετοχικά τη θέση του -παράλληλα και στα διοικητικά της εισηγμένης- με διακριτό στόχο να υπερβεί το όριο των 100 εκατ. ευρώ.
Σταθερά ανοδική πορεία για το χαρτί -με 12,58% στο μήνα και 51,87% σε διάστημα 3μηνου- αποτιμάται μετά και τη νέα άνοδο -έως τα 3,29- στα 95,06 εκατ. ευρώ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ.