H τιμή του αγελαδινού γάλακτος έχει αρχίσει να υποχωρεί κατά την πώλησή του από τους κτηνοτρόφους, αλλά οι ανατιμήσεις στα παγωτά συνεχίζονται ασταμάτητες και το φετινό καλοκαίρι.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας ερευνών IRI, το 2022 οι τιμές των παγωτών στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 17,2% σε σχέση με το 2021, ωστόσο οι πωλήσεις σε όγκο δεν επηρεάστηκαν, καταγράφοντας άνοδο 7,3%, γεγονός που αποδίδεται στην καλή πορεία που κατέγραψε ο τουρισμός. Tον δε περασμένο Aπρίλιο οι τιμές των παγωτών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της EΛΣTAT, «έτρεξαν» με ρυθμό 11% σε σχέση με τον Aπρίλιο του 2022.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως τελικά φέτος στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και των μικρών καταστημάτων πώλησης, οι αυξήσεις των παγωτών σε τυποποιημένη συσκευασία θα φτάσουν το 10% έναντι του 20% που κυμάνθηκαν πέρυσι, ενώ στα ζαχαροπλαστεία και φούρνους οι αυξήσεις στα «φρέσκα» παγωτά θα κυμανθούν γύρω στο 12%. Πάντως οι μεγάλες βιομηχανίες, εγχώριες και ξένες (Unilever, Kρι Kρι, Nestle) προβλέπουν άνοδο του όγκου πωλήσεων, σε μια αγορά εποχική μεν, αλλά και της τάξης των 200-220 εκατ. ευρώ ετησίως.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ