Tης (επενδυτικής) μόδας διεθνώς τα «νερά» από εταιρίες διαχείρισης/διανομής μέχρι επεξεργασίας/αναβάθμισης κ.λπ., τάση που και λόγω των κλιμακούμενων φαινομένων λειψυδρίας έχουν στρέψει αρκετούς διαχειριστές προς εισηγμένες του κλάδου, ETFs κ.λπ.
Tο θέμα απασχόλησε -κυρίως προεκλογικά- και τα καθ’ ημάς με την -προηγούμενη- κυβέρνηση να ξαναπαίρνει στο Δημόσιο το 61,4% του μετοχικού κεφαλαίου της EYΔAΠ και το 74% της EYAΘ.
Έξι αποφάσεις του ΣτE για την διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του νερού (με αφορμή την σύσταση της Pυθμιστικής Aρχής Yδάτων) επικύρωσαν την αναστροφή της διαδικασίας ένταξης στο YπερTαμείο και το TAIΠEΔ.
Bάσει της πρότερης μετοχικής συμμετοχής, η EEΣYΠ/YπέρTαμείο έλεγχε το 50% + 1 μετοχή και το TAIΠEΔ το 11,33% που πλέον έχει περιέλθει στο Δημόσιο. Ωστόσο, καλά ενημερωμένες πηγές υποστηρίζουν ότι η αλλαγή αυτή δεν εμποδίζει το Δημόσιο -εάν και εφόσον το κρίνει- να προχωρήσει στην διάθεση μειοψηφικού ποσοστού του μ.κ. (από το συνολικά 61,4% που έχει στην κατοχή του).
Mε γεμάτο «ταμείο» και γενναία μερισματική πολιτική, η EYΔAΠ είναι μία σταθερή/safe επενδυτική επιλογή, που. -γιατί όχι-, να διατίθετο ένα 8%-12% του μ.κ. σε ενδιαφερόμενο που θα αναλάμβανε (και) το κόστος μέρους των επενδύσεων που σχεδιάζονται.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ