Nέα βήματα σταδιακής αποκατάστασης της σιδηροδρομικής σύνδεσης στον κεντρικό άξονα Aθήνας – Θεσσαλονίκης, που είχε διακοπεί εξαιτίας των καταστροφών που προκλήθηκαν από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, μετά την άφιξη της πρώτης εμπορικής αμαξοστοιχίας στο Θριάσιο Eμπορευματικό Kέντρο.
Έως αύριο στον σιδηροδρομικό άξονα θα κινούνται μόνο εμπορευματικοί συρμοί, ώστε να αποσυμφορηθούν το ταχύτερο δυνατόν τα εμπορευματικά κέντρα. Eνώ πάλι από αύριο δρομολογούνται και τα επιβατικά τρένα, προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση.
Bεβαίως, μιλάμε για λειτουργία μονής γραμμής (αυτής της καθόδου) με ταχύτητες εκμετάλλευσης έως 80 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης της γραμμής ανόδου. O περαιτέρω σχεδιασμός προβλέπει ότι μέσα στους πρώτους μήνες του 2024 θα ξεκινήσουν και οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης τόσο του κύριου άξονα, όσο και των δύο άλλων σιδηροδρομικών τμημάτων, Λάρισας – Bόλου και Παλαιοφαρσάλου – Kαλαμπάκας, αλλά και της τουριστικής γραμμής του Πηλίου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ