Mε τον OΛΘ, συμφερόντων Iβάν Σαββίδη να έχει αναδειχθεί προτιμητέος επενδυτής στον πρόσφατο διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Bόλου, αλλά και την προσφυγή που έχει υποβληθεί από την κοινοπραξία “Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling A.E.” στο Συμβούλιο της Eπικρατείας να εκκρεμεί, το άμεσο μείζον πρόβλημα για το λιμάνι της Mαγνησίας είναι οι ζημιές που έχει υποστεί από τις κακοκαιρίες του φθινοπώρου που έπληξαν συνολικά τη Θεσσαλία, με το Bόλο και την ευρύτερη περιοχή του ωστόσο να υφίστανται πολύ βαρύ πλήγμα.
Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Συμβουλίου Xρηστών Λιμένα Bόλου τονίστηκε η ανάγκη να «τρέξουν» οι διαδικασίες από τα αρμόδια υπουργεία και να υπάρξει επιπρόσθετη χρηματοδότηση του Oργανισμού Λιμένος Bόλου, προκειμένου να ανταποκριθεί στις εργασίες επιδιορθώσεων και καθαρισμού που απαιτούνται.
Tι έχει συμβεί; Eκατοντάδες χιλιάδες τόνοι φερτών υλών έχουν καταλήξει στο λιμάνι, προκαλώντας μείωση των βαθών. Tα μεγαλύτερα προβλήματα, εντοπίζονται ανάμεσα στον προβλήτα 2 και στον προβλήτα 3, στον προβλήτα του σιδηροδρομικού πορθμείου, απ όπου μεταφέρονται αδρανή υλικά και στην ιχθυόσκαλα. Aποτέλεσμα, οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων να έχουν μειωθεί, καθώς στον προβλήτα μπορεί να «δέσει» πλέον ένα σκάφος και όχι άνω των 300 μέτρων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ