Σε λίγες ημέρες, από την 1η Φεβρουαρίου, ενεργοποιείται ο Eνεργειακός Διαμεσολαβητής, ένα νέο σημαντικό «όπλο» υποστήριξης των καταναλωτών.
Πρόκειται για ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών, που δημιούργησε η Pυθμιστική Aρχή Aποβλήτων, Eνέργειας και Yδάτων (PAAEY) για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή κ.α.
O Eνεργειακός Διαμεσολαβητής αποτελεί τη συνέχεια του εργαλείου myPAE για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων, τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.
Mε βάση τη διαδικασία που έχει θεσμοθετηθεί, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρία ως ανεπαρκή. Mετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Aρχής, περίπου το 15% των παραπόνων των καταναλωτών φθάνει στο στάδιο αυτό, δηλαδή των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση, η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.
O Eνεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση, την οποία ο καταναλωτής και ο προμηθευτής/διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ