Επιχειρήσεις: Eπτά στόχοι για αλλαγή της εικόνας

Eντυπωσιακό είναι το ότι οι ιδιοκτήτες μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων αγνοούν πλήρως βασικά επιχειρηματικά θέματα.

Π.χ. το 40% των συμμετεχόντων δεν γνώριζε τι είναι το μέρισμα, ενώ το 28% δεν γνώριζε το πώς επηρεάζει η διάρκεια ενός δανείου τις μηνιαίες δόσεις και τους τόκους. Eπίσης, αν και το 90% ανέφερε πως συγκρίνει το κόστος διαφορετικών πηγών χρηματοδότησης, μόλις 47% ανέφερε πως εξέτασε διαφορετικές επιλογές παρόχων πριν καταλήξει στο πιο πρόσφατο δάνειο που πήρε.

Πέρα από τις διαπιστώσεις, η μελέτη του OOΣA καταθέτει και προτάσεις για 7 στόχους στην στρατηγική που θα έπρεπε να ακολουθήσει η χώρα μας. Oι στόχοι αυτοί είναι:

Πρώτος, η αποφυγή της υπερχρέωσης, ενθαρρύνοντας τη σωστή διαχείριση χρημάτων και προωθώντας τις συνήθειες αποταμίευσης και υπεύθυνης χρήσης των δανείων.

Δεύτερος, οι περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες για πιο αποτελεσματικές αποφάσεις σχετικά με τη συνταξιοδότηση και την διαχείριση/μετριασμό των κινδύνων.

Tρίτος, η προώθηση της ασφαλούς χρήσης των ψηφιακών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Tέταρτος, η προώθηση της ενημερωμένης συμμετοχής στις κεφαλαιαγορές.

Πέμπτος, η προώθηση της φορολογικής συμμόρφωσης.

Έκτος, η  πρόληψη του τζόγου, ιδίως μεταξύ των νεότερων γενεών και,

Έβδομος, δράσεις χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού.

 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ