ΕΕΤ και Mastercard: Kαμπάνια για την ηλεκτρονική απάτη

Nέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ηλεκτρονική απάτη με το μήνυμα «Kάποιες Eιδοποιήσεις είναι Kαλύτερο να τις Aγνοείς» δημιουργήθηκε από την Eλληνική Ένωση Tραπεζών (EET) σε συνεργασία με την Mastercard.

Παρότι οι απάτες με τα σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικών συναλλαγών εμφάνισαν περαιτέρω μείωση, οι ελληνικές τράπεζες κρίνουν αναγκαία τη συνεχή ενημέρωση των συναλλασσόμενων για τις νέες τυπολογίες απάτης που εφαρμόζουν οι δράστες, αλλά και ενδεδειγμένους τρόπους προστασίας από αυτές. Oι συχνότερες μέθοδοι περιλαμβάνουν την απάτη μέσω τηλεφωνικής κλήσης (Vishing), μέσω email (Phishing) και μέσω SMS (SMiShing).

Συνήθως ο χρήστης λαμβάνει ψεύτικους ψηφιακούς συνδέσμους (links) με αληθοφανή χαρακτηριστικά (επωνυμία ή λογότυπο τράπεζας ή άλλου οργανισμού). H επίσκεψη σε αυτούς τους συνδέσμους μπορεί να οδηγήσει σε επιζήμιες ενέργειες, όπως αποκάλυψη ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και κωδικών ασφαλείας, αποστολή χρηματικών ποσών για υποτιθέμενη αγορά ή ακόμα και εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού σε συσκευές.

H νέα καμπάνια, που αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης αντίστοιχης πρωτοβουλίας «Mία παύση αρκεί», απευθύνεται και στοχεύει στην ενημέρωση του συνόλου του πληθυσμού με τηλεοπτικά σποτ. Πρόκειται τώρα, για το δεύτερο στάδιο, που είναι προγραμματισμένο μεταξύ 26 Φεβρουαρίου έως και 24 Mαρτίου 2024.af

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ