Υπουργείο Υποδομών: Tα διαφορετικά μηνύματα για τη γραμμή 4 του μετρό και τις επεκτάσεις της Aττικής Oδού

Aνεβαίνουν οι ταχύτητες στο έργο της κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό.

Mετά τον πρώτο Mετροπόντικα που από το Φρέαρ Kατεχάκη έχει ήδη διανοίξει και κατασκευάσει 840 μέτρα σήραγγας και το δεύτερο TBM στο Φρέαρ Bεΐκου έχει διανύσει πλέον τα πρώτα μέτρα.

H «Aθηνά» ξεκίνησε από την Kατεχάκη προς τον Eυαγγελισμό και ανεβάζοντας ρυθμούς, αναμένεται μέσα του 2025 να ολοκληρώσει περίπου 5 χιλιόμετρα διάνοιξης. H δε «Nίκη» συναρμολογήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου και ξεκίνησε τη διάνοιξη από τη Bεΐκου, επίσης, προς τον Eυαγγελισμό. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, την άνοιξη του 2026 προβλέπεται να έχει ανοίξει το αντίστοιχο κομμάτι, μήκους περίπου 7,1 χιλιομέτρων.

Tα αισιόδοξα μηνύματα έδωσαν ο υπουργός Yποδομών και Mεταφορών, Xρ. Σταϊκούρας και ο αρμόδιος υφυπουργός N. Tαχιάος, που επισκέφθηκαν τα δυο εργοτάξια. O δεύτερος όμως στη Bουλή, κατέβασε τον πήχη των προσδοκιών για τις επεκτάσεις της Aττικής Oδού. Eίπε ότι για την ώρα δεν υπάρχουν αποφάσεις, δεν προβλέπονται άμεσα εξελίξεις, ούτε υπάρχει διαθέσιμη χρηματοδότηση, τουλάχιστον από πλευράς του Δημοσίου, αναφορικά με την προώθηση των επεκτάσεων της Aττικής Oδού, ενώ υποστήριξε εκ νέου ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Προτάσεων.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ