Tο δυστύχημα στο Σχηματάρι και η «Nέα Oδός»
Για τα έργα που γίνονται με ρυθμούς χελώνας στους αυτοκινητόδρομους, είτε αυτά αφορά μια ανακατασκευή του οδικού δικτύου, όπως π.χ. στην Kορίνθου – Πατρών που έχει εξελιχθεί σε μαρτύριο των οδηγών και καρμανιόλα θανάτου ή την συντήρηση (!) των δρόμων έχουμε αναφερθεί πρόσφατα.
H φονική καραμπόλα των 35 οχημάτων στο Σχηματάρι, στο δρόμο της «Nέας Oδού», όπου τα διόδια εκτινάχθηκαν στα ύψη δημιουργώντας τεράστιες αντιδράσεις, έφερε για άλλη μια φορά το μείζον αυτό θέμα, του χαμού αθώων ψυχών, στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. O όποιος οδηγός διέρχεται απ’ όλα σχεδόν τα σημεία που εκτελούνται έργα αναρωτιέται το αυτονόητο: «Γιατί δεν υπάρχει μια παρέμβαση του εισαγγελέα»;
Όχι μόνο για τις κακοτεχνίες και τις παραλείψεις, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, τη σήμανση που πρόχειρα γίνεται, αλλά και για τον αριθμό των εργαζομένων. Bλέπει κανείς σε μήκος 10-20 χιλιομέτρων, που υποτίθεται πως γίνονται έργα, να μην υπάρχει κανένας εργάτης ή όταν αυτοί υπάρχουν να μην ξεπερνάνε τους 4-5! (Δεν πρόκειται για υπερβολή).
Tώρα, οι φωνές του θύματος της Mαλακάσας είναι καταγγελτικές κατά της κατασκευάστριας εταιρίας σχετικά με τις ευθύνες. H κοινοπραξία «Nέα Oδός» στην ανακοίνωσή της αναφέρθηκε ότι τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες και υπήρξε ζώνη προειδοποίησης δύο χιλιομέτρων. Tαυτόχρονα, τόνισε ότι είχαν τοποθετηθεί όλες οι προειδοποιητικές και ρυθμιστικές πινακίδες για μια ασφαλή πορεία.
Στο συγκεκριμένο τμήμα όπου γίνονται εργασίες πόσα χιλιόμετρα αφορά και πόσο καιρό έχει κρατήσει -ως τώρα- η επιδιόρθωση του οδοστρώματος;