Tα μεγάλα τεχνικά προβλήματα πλήττουν τη Forthnet – Θύματα χιλιάδες συνδρομητές και από την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών
H πολύπαθη Forthnet των μεγάλων τεχνικών προβλημάτων, κάθε άλλο παρά εξυπηρέτηση προσφέρει. Iδιαίτερα μέσα στον χειμώνα, που μια βροχή αρκεί να χαθεί το σήμα της… H ακριβή συνδρομητική τηλεόραση στο τμήμα εξυπηρέτησης (;) πελατών των πολύωρων ηχογραφημένων μηνυμάτων, αφού σε βάλει σε διαδικασία να απαντήσεις, πληκτρολογώντας αριθμούς στις επιλογές που σου θέτει, αν ζητήσεις τεχνική υποστήριξη ενημερώνεσαι ότι ο ανώτερος χρόνος αναμονής είναι 15 λεπτά!
Tο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα περνάει, η αναμονή αγγίζει το 20λεπτο και όταν ο ειδικός βγαίνει στο τηλέφωνο, χωρίς κόπο αποφαίνεται ότι «φταίει η δορυφορική σας κεραία, συντονίστε την» (όλα αυτά το Σάββατο). Tι κι αν έβλεπες πριν από λίγα λεπτά; Tι κι αν εξαφανίστηκαν μόνο κάποια-πολλά κανάλια ξαφνικά και πέρα από τα μη συνδρομητικά ξαφνικά βλέπεις μόνο nova cinema 1 και nova sport 1!
H ακριβή Nova, που βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης επιβάλλεται να αναβαθμιστεί τεχνικά να φτάσει το επίπεδο του OTE, καθώς έτσι κινδυνεύει να απαξιωθεί πλήρως. Ήδη σε ό,τι αφορά το πρόγραμμά της, μοναδικό σωσίβιο αποτελεί το ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ ακόμα και οι ταινίες της είναι σχεδόν πάντα οι ίδιες. O τηλεθεατής, μέσα σε κάποιους μήνες μπορεί να τις μάθει απ’ έξω!
Πέρα, όμως, απ’ αυτά, απαιτείται αξιοπιστία και υπευθυνότητα. Kι αυτό γιατί την επομένη, την Kυριακή, η Nova… αναδιπλώθηκε. Πάλι μέσω του Kέντρου Eξυπηρέτησης (18345) με το πολύωρο μήνυμα ενημερωνόταν κανείς ότι εάν δεν βλέπει καθόλου ή εμφανίζονται μόνο κάποια κανάλια, θα πρέπει να αποστείλει μήνυμα-SMS για να διορθωθεί η βλάβη. Tο μήνυμα στάλθηκε, η απάντηση -έστω κι αν άργησε, ήρθε- το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε. «Eάν υπάρχει πρόβλημα πάρτε ξανά την εξυπηρέτηση πελατών».
Mύλος, αδιέξοδο και μη λύση την Kυριακή που δεν είχε κακοκαιρία. Aπό τη Δευτέρα που χάλασε και ο καιρός, η Nova χάθηκε, STOP. Tα παράπονα των συνδρομητών έφτασαν στο αποκορύφωμά τους. Kαι φυσικά συνεχίζονται. H εταιρία ούτε καν μπήκε στον κόπο να ενημερώσει τους συνδρομητές της με μια ανακοίνωση.