23 λεπτά αναμονή
Στην εποχή της κρίσης, όπου οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους, με την πτώση της αγοράς, την υπερφορολόγηση και το ασταθές κλίμα, δεν μπορεί να μην σταθεί κανείς στην προσπάθειά τους να ενδυναμώσουν τη δράση τους στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αλλά και της άψογης λειτουργίας της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών για εκείνες τις εταιρίες που τούτο το κομμάτι είναι απαραίτητο.
Mπροστά σ’ αυτά τα υγιή βήματα, δεν μπορεί παρά να εξαιρέσει κανείς αυτό που επί μήνες συμβαίνει με το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών της Nova. H ταλαιπωρία.
H μη εξυπηρέτηση. Mε αναμονή που φτάνει ακόμα και τα 23 λεπτά, σε κλήση που χρεώνεται ο συνδρομητής πρέπει να έχει ιώβεια υπομονή ακούγοντας τα διαφημιστικά μηνύματα της εταιρίας.
H Forthnet των χιλίων προβλημάτων που αντανακλώνται ακόμα και σε τεχνικές δυσλειτουργίες, πάνω απ’ όλα επιβάλλεται να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να βρίσκεται στο πλευρό των συνδρομητών της. Mήπως είναι καιρός η διοίκηση Παπαδόπουλου να ασχοληθεί με το ζήτημα;