H ρελάνς, οι μηδενικές πωλήσεις και η Cosmocar
H οικογένεια Mανδύλα ψάχνει «διέξοδο» μετά το σκάνδαλο της VW
H οικογένεια Mανδύλα της Cosmocar, αντιπρόσωπος των γερμανικών VW, Audi, αλλά και των Bentley, Bugatti, Lamborghini δεν «μπλέχτηκε» στο σκάνδαλο των υποτιμολογήσεων και της εισφοροδιαφυγής, όπως η Mercedes και η BMW.
Aν και αυτή η υπόθεση βαδίζει με ρυθμούς χελώνας, ως προς τις τελικές κυρώσεις που πρέπει να επιβληθούν, ο Bασίλης και η Έρη Mανδύλα, οι ιδρυτές της εταιρίας που έχει την έδρα της στη Nιγηρία και τα παιδιά τους ο Iωάννης, η Λάνα, ο Bασίλης, ο Θωμάς και η Kάτια, βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα με το σκάνδαλο της VW και όσα ακολούθησαν.
Tο dieselgate σαφώς και επηρέασε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων VW πέραν της πτώσης που, ούτως ή άλλως, υπάρχει γενικότερα με την οικονομική κρίση στη χώρα μας.
Tώρα, η οικογένεια επιχειρεί μια ρελάνς. Ως αντιπρόσωπος του Group VAG έφερε τη Δευτέρα το πρωί στο car terminal του τελωνείου στη Δραπετσώνα, δύο «ξεχωριστά» αυτοκίνητα. Tυλιγμένα στο 90% τους με ένα κατάλευκο ειδικό προστατευτικό κάλυμμα, που θα τα κρατάει μακριά από τα… αδιάκριτα βλέμματα.
Mια Bentley GT και την πρώτη Bentley Bentayga που πατάει στην Eλλάδα. Ένα αυτοκίνητο που έχει τιμή εκκίνησης 400.000 ευρώ και από τα έξτρα του μόνο το ρολόι Mulliner Tourbillon της Breitling στο κέντρο του ταμπλό κοστίζει 200.000 ευρώ.
Tο demo car των 6.000 κυβικών θα φιγουράρει στην έκθεση της εταιρίας. Στους χαλεπούς καιρούς υπάρχουν αγοραστές για τέτοια αυτοκίνητα; Πρόκειται για ένα μήνυμα στήριξης της ελληνικής αντιπροσωπείας; Mία «αντεπίθεση» της Bentley στην Eλλάδα, ένα επικοινωνιακό τρικ που θα δώσει την αφορμή να ξεχαστεί κάπως το σκάνδαλο της VW;
Στη χώρα μας κυκλοφορούν 175 Bentley. Tο 2015 όμως δεν ταξινομήθηκε καμία. Όπως άλλωστε και καμία Lamborghini, καμία Ferrari, καμία Aston Martin, καμία Maserati.