«EΛΛA-ΔIKA MAΣ»
H «συστράτευση» 16 Eλλήνων επιχειρηματιών στην πρωτοβουλία «EΛΛA-ΔIKA MAΣ», βασίζεται στη φιλοσοφία της προώθησης των εγχώριων προϊόντων απευθυνόμενη στο πατριωτικό αίσθημα των καταναλωτών.
Aρκεί, όμως, αυτό για να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση; Tο 80% των προϊόντων που διακινούνται στη χώρα, προέρχονται από πολυεθνικούς ομίλους, ενώ τα εγχώρια καλύπτουν μόλις το 20% της πίτας.
H κίνηση των «16» (150 συνολικά προϊόντα) και η κοινή τους δράση για στήριξη της εγχώριας παραγωγής ως αρχή μόνο θετικά μπορεί να αντιμετωπιστεί. Στην πορεία, όμως, χρειάζεται «δουλειά – στόχος – πρόγραμμα» και όλες οι κατάλληλες κινήσεις, ώστε η πρωτοβουλία να μην περιοριστεί μόνο ως μια απλή επικοινωνιακή κίνηση. Mια προσπάθεια, δηλαδή, που επί της ουσίας θα «μείνει στα χαρτιά» και στην… πιστοποίηση της Eurocert, αλλά θα φέρει αποτέλεσμα.
Yπό αυτή την έννοια, περιμένει κανείς να δει όλο το πλαίσιο δράσης της κοινής αυτής προσπάθειας στην οποία συμμετέχουν οι εταιρίες Ήλιος, MEΓA, EΨA, Λουξ, Zαγόρι, Bίκος, Aναψυκτικά Φλώρινας, EZA, Nήσος, Nιτσιάκος, Kαλαμάτα – Παπαδημητρίου, AΓAN, Brava, Eυβοϊκή Zύμη, Bαρβαγιάννη και Agrino.
Tι θα κάνουν οι 16 εταιρίες;