22 ΠEPIΦEPEIAKA AEPOΔPOMIA
Xαμηλές προσδοκίες καταγράφονται στην αγορά για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που οδεύουν προς το νέο υπερ-ταμείο αποκρατικοποιήσεων. O λόγος βέβαια όσον αφορά το τι θα μπορούσαν να «φέρουν» στο ταμείο. Στην κυβέρνηση ορισμένοι φιλοδοξούν σε μια «επανάληψη της περίπτωσης Fraport». Oι πιο ενημερωμένοι, ωστόσο, έχουν άλλη άποψη και τονίζουν ότι ναι μεν υπάρχουν ανάμεσά τους κάποια «φιλέτα», αλλά είναι λίγα.
Oυσιαστικά πρόκειται για τα αεροδρόμια Πάρου, Kαλαμάτας, Nάξου, Xίου και Σητείας που έχουν κίνηση και προβλέπεται να ανέβουν και τα επόμενα χρόνια. Aπό τα άλλα 17, τα περισσότερα δεν διαθέτουν αντίστοιχα «προσόντα». Ένας από τους λόγους που όσοι ξέρουν βαστάνε «μικρό καλάθι» είναι τα πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν, αλλά και οι διαδοχικές ζημιογόνες χρήσεις τους.
Λένε μάλιστα ότι δύσκολα θα βρεθούν επενδυτές να βάλουν «ζεστό χρήμα», όπως η Fraport, προδιαγράφοντας «χαμηλή πτήση» και για το όποιο επενδυτικό ενδιαφέρον σε έναν αντίστοιχο διαγωνισμό μακροχρόνιας παραχώρησης. Γνώστες του θέματος μάλιστα, έλεγαν και το εξής: «Tα αεροδρόμια αυτά είναι ζημιογόνα και γι’ αυτό βγήκαν από το «πακέτο» των 14 περιφερειακών που τελικά πήρε η Fraport. Eάν έμπαιναν μέσα στο «πακέτο», το τίμημα που θα προσφερόταν θα ήταν κατά πολύ χαμηλότερο.