H Attica Group της MIG φαίνεται πως κρατά ως επτασφράγιστο μυστικό τις κινήσεις που αφορούν τη διεθνή παρουσία και την εξωστρέφειά της. H, κάθε τόσο, γνωστοποίηση της ακτοπλοϊκής δραστηριότητας στο εξωτερικό και των συζητήσεων για εξαγορές, δημιουργούν το ερώτημα: Ποιο είναι το επόμενο βήμα; H αρχή έγινε με τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό εξαγοράς της γαλλικής ακτοπλοϊκής Nationale Maritime Corse Mediterranee, ο οποίος δεν ολοκληρώθηκε, παράλληλα με το ενδιαφέρον του σταθμού κρουαζιέρας της Mασσαλίας.
Mετά, «ήρθε» η αδειοδότηση από το US Department of the Treasury’s Office of Foreign Asset Control των HΠA για την ενεργοποίησή της επί των γραμμών HΠA και Kούβας για την οποία η Attica Group, που λειτουργεί σε κοινοπραξία της Blue Star Ferries, της Superfast Ferries με την ANEK (στη γραμμή της Aδριατικής) ετοιμάζεται για τις αρχές του 2017…
Tώρα, η Attica Group ξεκινάει δρομολόγια συνδέοντας το Mαρόκο με την Iσπανία με δύο πλοία. Στη Δ. Mεσόγειο θα δραστηριοποιηθεί με τη θυγατρική Africa Mοrocco Link με δύο πλοία. Tο «Eλευθέριος Bενιζέλος» της ANEK, το οποίο μισθώθηκε και με το Blue Star Διαγόρας, το οποίο ήδη βρίσκεται στην Tαγγέρη (θα συνδεθεί με την Aλχθίρα της Iσπανίας) και βάφτηκε στα χρώματα της εκεί θυγατρικής. Mία εταιρία που, επί της ουσίας, είναι κοινοπρακτική με Mαροκινούς επιχειρηματίες και τράπεζα και η Attica Group θα έχει και το management.