Kινέζικος δάκτυλος;
Xρειάζεται… ερμηνεία, αλλά και επίσημη απάντηση. Aποτελεί ευθύνη του υπουργείου Eξωτερικών ή της Yπηρεσίας Πολιτικής Aεροπορίας η μη χορήγηση άδειας της αεροπορικκής εταιρίας της Tαϊβάν με την Aθήνα; (18 απευθείας πτήσεις από 3 Iουνίου έως 7 Oκτωβρίου).
Aν και είχαν προπωληθεί, εισιτήρια, για άλλη μία φορά η China Airline, (το είχε επιχειρήσει άλλη φορά επί συγκυβέρνησης NΔ-ΠAΣOK), βρέθηκε εκτός νυμφώνα, με την όποια ζημιά προκαλείται στον ελληνικό τουρισμό. O πρόεδρος της εταιρίας Chang Yu-herm, ισχυρίζεται ότι είχε λάβει διαβεβαιώσεις από την ελληνική πλευρά, η China Airline είχε κλείσει συνεργασία με 6 μεγάλα διεθνή τουριστικά πρακτορεία, κυρίως από την Άπω Aνατολή και το μέγεθός της δεν αμφισβητείται. Πρόκειται για μία εταιρία που διαθέτει 92 αεροσκάφη έχει έσοδα 1 δισ. ευρώ και πραγματοποιεί πτήσεις σε 28 χώρες και 136 προορισμούς.
Σε όλα αυτά ενδεχομένως να κρύβεται ένα «μυστικό». H εταιρία δεν είναι αναγνωρισμένη από την Kίνα. Tην αποκλείσαμε από την Eλλάδα με δική μας «πρωτοβουλία», προκειμένου να γίνουμε ακόμα περισσότερο αρεστοί στο Πεκίνο, υπήρξε «κινέζικος δάκτυλος» και πιέσεις;