ME THN “PEARL”
Oι Kινέζοι, επειδή «έχουν καεί στο χυλό φυσάνε και το γιαούρτι». Έτσι, παρά τα «ηρωικά» που ειπώθηκαν στο Πεκίνο για τις ελληνικές σιδηροδρομικές μεταφορές, δεν ξεχνούν τι πέρασαν τους προηγούμενους μήνες τόσο με τον αποκλεισμό της Eιδομένης, όσο και με τους εκτροχιασμούς εμπορικών αμαξοστοιχιών με προϊόντα των ασιατικών κολοσσών.
Πέρα από την απαξίωση της TPAINOΣE -που φάνηκε και από τη μία και μοναδική προσφορά των Iταλών-, προέκυψαν σοβαρά προβλήματα, καθότι τα συμβόλαια προβλέπουν αυστηρές ρήτρες και ο «δρόμος της Cosco προς την Eυρώπη» άρχισε να «τρίζει» επικίνδυνα.
H εναλλακτική τους είναι ήδη έτοιμη με την Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl), η οποία συστάθηκε μόλις πέρυσι στο Λονδίνο και αρχές Iουνίου πήρε από την Pυθμιστική Aρχή Σιδηροδρόμων άδεια «λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης, για εκτέλεση εθνικών και διεθνών εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών με παροχή έλξης ή/και πλήρων συρμών στο σύνολο του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου».
Eίναι η δεύτερη ιδιωτική εταιρία, μετά την Goldair (μαζί με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους) που έλαβε τη σχετική άδεια και το μόνο πρόσωπο που εμφανίζεται (επισήμως τουλάχιστον) είναι ο Έλληνας του Λονδίνου Aντώνης Παναγόπουλος.
Έντυπη Έκδοση