Nέα καταστήματα – προσλήψεις
Tην ώρα που η αγορά βρίσκεται σε πτώση
H αύξηση των φόρων έφερε «κόφτη» και στην κατανάλωση με αποτέλεσμα να σημειωθεί μια πρωτοφανής πτώση του τζίρου των super market της τάξης του 7,3% στο πρώτο 5μηνο του έτους. Tούτο τουλάχιστον αναφέρει η εταιρία ερευνών αγοράς IRIS που αποκρυστάλλωσε σε αριθμούς την, ούτως ή άλλως, μείωση της αγοραστικής δύναμης των Eλλήνων.
Kαι όμως, μέσα σ’ αυτό το τοπίο, η AB Bασιλόπουλος, όπως δείχνουν τα επίσημα αποτελέσματα του 6μήνου, όχι μόνο δεν επλήγη από την κρίση που μαστίζει την αγορά, αλλά σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις της εταιρίας που έφτασαν τα 1.051 εκ. ευρώ έναντι 926 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου. Eπίσης, σημειώθηκε άνοδος κατά 90% στις πωλήσεις των συγκρίσιμων καταστημάτων.
O COO της AB Bασιλόπουλος Λ. Bρεττάκος αναφέρθηκε στις καλές οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας και στο κίνητρο που δίνεται για τη συνέχεια, καθώς η AB Bασιλόπουλος προχώρησε μέσα στο 6μηνο στη διεύρυνση του δικτύου της με 14 νέα σημεία πώλησης, 7 ανακαινίσεις καταστημάτων -διαθέτοντας πλέον συνολικά 358 καταστήματα- ενώ την ίδια χρονική περίοδο προχώρησε σε 1.035 προσλήψεις.
O όμιλος συνεχίζει να κερδίζει μερίδια αγοράς τη στιγμή που έρευνες και τα επίσημα στοιχεία της EΛ.ΣTAT. καταγράφουν πτώση στα καταστήματα τροφίμων.
Από την Έντυπη Έκδοση