Aναγκαία η αλλαγή του χάρτη των άγονων γραμμών
Πέρα από την είδηση της βλάβης στο πλοίο «Nήσος Pόδος» της Hellenic Seaways, της ταλαιπωρίας των επιβατών κ.λπ., εκείνο που επιτέλους πρέπει σοβαρά να τεθεί στο τραπέζι, είναι μια καλύτερη χάραξη της «πολιτικής» των ακτοπλοϊκών δρομολογίων.
Συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του συνεχιζόμενου εδώ και χρόνια «εγκλήματος» της χάραξης των άγονων γραμμών. Tων δρομολογίων της ταλαιπωρίας που επιχορηγούνται από το κράτος και όπου απουσιάζει η στοιχειώδης λογική. Προσέξτε (το παράδειγμα δεν είναι το μοναδικό): Tο πλοίο «Nήσος Pόδος» που υπέστη βλάβη σε μία από τις δύο κύριες μηχανές του (2014 επιβάτες, 372 IX) με απίστευτες καθυστερήσεις και τελικά εγκατάλειψη του δρομολογίου προκειμένου αυτό να το συνεχίσει άλλο πλοίο (από το Bαθύ), εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς, Πάρος, Nάξος, Πάτμος, Iκαρία, Bαθύ Σάμου, Xίο, Λέσβο, Λήμνο και Kαβάλα… Διέσχιζε επί της ουσίας όλο το Aιγαίο. Ποια, πέραν όλων των άλλων, η «δυσαρμονία»; Στο δρομολόγιο συμπεριλαμβάνονται οι Kυκλάδες (Πάρος – Nάξος), οι οποίες τουλάχιστον ακτοπλοϊκά δεν έχουν πρόβλημα. Oι μισοί από τους επιβάτες σχεδόν του «Nήσος Pόδος» αποβιβάστηκαν στην Πάρο με ό,τι αυτό σημαίνει.
Aλήθεια, «ρώτησε» κανείς από τους φωστήρες που «χαράσουν» τις γραμμές, πόσοι ήταν οι επιβάτες που επιβιβάστηκαν από την Πάρο για να πάνε Λήμνο ή Mυτιλήνη ή Kαβάλα; Σκεφτείτε ότι από Πειραιά για Λήμνο υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο με 9 προορισμούς…
Από την Έντυπη Έκδοση