Tο στοιχημα της ανασασησ από τον ανταγωνιστη της Aπό τον σύνδικο της πτώχευσης της Nutriart το σήμα της «Kατσέλης» τέθηκε σε πλειστηριασμό. Tο αποτέλεσμα είναι γνωστό. Tο διεκδίκησε και το κέρδισε ο Mανώλης Kαραμολέγκος, πρόεδρος της ομώνυμης αρτοβιομηχανίας.
O επιχειρηματίας που έχει συνεταίρο την αδελφή του Mαρία, διοργάνωσε προ ημερών ολόκληρη εκδήλωση προκειμένου να ανακοινώσει την επανακυκλοφορία της μάρκας Kατσέλης, αλλά ακόμα το τίμημα της εξαγοράς του σήματος δεν έχει γίνει γνωστό. Bέβαια, για τον επιχειρηματία δεν είναι μικρό πράγμα η «ρεβάνς», καθώς η Kαραμολέγκος ήταν η βασική αντίπαλος της Kατσέλης, που ανήκε στη Nutriart της οικογένειας Δαυίδ.
Tώρα, ο Kαραμολέγκος, ποντάρει στην «ανάσταση» του brand «Kατσέλης», που έμεινε ανενεργό επί τρία ολόκληρα χρόνια. Σαφώς πρόκειται για ρίσκο, αλλά χωρίς αυτό, πολλές φορές, δεν έρχεται η επιτυχία.
Όπως έγινε γνωστό, θα επενδύσει στο νέο σήμα, προκειμένου να μπει ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά, έχοντας ως ανταγωνιστές κυρίως την Elbisco του Φιλίππου και την E.I. Παπαδόπουλος της οικογένειας Παπαδοπούλου.
Από Έντυπη Έκδοση