Η «door to door» καμπάνια της Hellas Online για την προώθηση των νέων προϊόντων της στις τηλεπικοινωνίες, με νέες προσφορές, προσελκύει, ήδη, και πελάτες άλλων παρόχων. Το μυστικό της HOL, όμως, δεν είναι μόνο οι χαμηλές τιμές, π.χ. ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες του ιντερνέτ, αλλά, και η αξιοπιστία του δικτύου της.
Το έξυπνο μάρκετινγκ σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών φέρνει επιτυχημένα αποτελέσματα για έναν επιπλέον λόγο: η HOL διαθέτει τους κορυφαίους μηχανικούς της αγοράς, «γκουρού» στο είδος τους, οι οποίοι συντηρούν και διαχειρίζονται το μεγάλο δίκτυο οπτικών ινών (ένα δύσκολο αντικείμενο, για όποιον δεν κατέχει όλες του τις «λεπτομέρειες») και εξασφαλίζουν την άψογη και απρόσκοπτη λειτουργία του.
Η Hellas Online δεν έπαψε να αποτελεί ισχυρό «όπλο» για τις επιχειρήσεις του Σωκράτη Κόκκαλη και στη νέα εποχή των τηλεπικοινωνιών, όταν οι απαιτήσεις διαρκώς αυξάνονται, είναι ό,τι καλύτερο για μια εταιρεία το προϊόν της να πείθει τον πελάτη όχι μόνο με την τιμή του, μα και με την ποιότητα του.