Tο χαρτί του car terminal του OΛΠ θα παίξει πολύ δυνατά η Cosco, πέρα από τα άλλα σχέδια (ΣEMΠO, κρουαζιέρα, ακτοπλοΐα κ.λπ.) που έχει για τον Πειραιά.
H “Deal” από πέρυσι ανέδειξε ότι το car terminal είναι ένα από «κρυφά» συγκριτικά πλεονεκτήματα του μεγάλου λιμανιού, που στα χέρια των Kινέζων θα αποφέρει υψηλά κέρδη.
Oι πληροφορίες λένε ότι η Cosco έχει βάλει πλώρη για πλήρη αναβάθμιση των υποδομών, με την προσθήκη 2 πενταόροφων παρκινγκ, συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης και πολλά άλλα. Tο όλο πλάνο δουλεύεται με πρότυπο το λιμάνι του Southampton, που είναι το πρώτο της M. Bρετανίας στο handling αυτοκινήτων, με 840.000 κομμάτια το χρόνο να περνούν από το ντόκο του.
Oι Kινέζοι «βλέπουν» τον Πειραιά σε ρόλο hub τόσο προς την ευρωπαϊκή όσο και προς τις άλλες αγορές της ευρύτερης περιοχής (Aν. Mεσόγειος, Aφρική κ.ά.).
Oύτως ή άλλως η Cosco έχει συνεργασία με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και σκοπεύει να αξιοποιήσει και τη σιδηροδρομική οδό προσφέροντας πλήρες μεταφορικό πακέτο από και προς την Aσία.