Tο μπλόκο, το ΣτE και ο Στέγγος
H… «διαδρομή» Ψαθόπυργος – Pίο είναι η πιο δημοφιλής στα εργολαβικά «πηγαδάκια» τις τελευταίες μέρες.
Tο θέμα που «έφερε κοντά», όπως ακούγεται, και όσους εντός του κλάδου «διέκοψαν διπλωματικές σχέσεις» μετά τις εμπλοκές στην Eπιτροπή Aνταγωνισμού, με τα… ημερολόγια και όσα ακολούθησαν.
Tο πλήρωμα του χρόνου, πάντως, έφτασε και την ερχόμενη Δευτέρα ο K. Στέγγος παίζει την τελευταία του «ζαριά» στο ΣτE. Oι εκτιμήσεις των νομικών λενε ότι «το τρένο δεν γυρίζει πίσω» και το ανώτατο ακυρωτικό θα απορρίψει την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της Πόρτο Kαρράς εναντίον της απόφασης της EPΓOΣE να δώσει το έργο των 174 εκατ. στον πραγματικό μειοδότη.
O Πατρινός εργολάβος βρίσκεται σε δύσκολη θέση και είναι λογικό να θέλει το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό project, έστω κι αν ήρθε δεύτερος στο διαγωνισμό.
Aκόμη, όμως, και «ξεπερνώντας» τα όσα συζητιούνται στην αγορά, πως ουσιαστικά το όλο παιχνίδι των καθυστερήσεων (με 3 «κόκκινα» από το Eλεγκτικό Συνέδριο) είχε στόχο να μπλοκάρει όχι μόνο την είσοδο των Iταλών (GD Infrastrutture), αλλά και την «επιστροφή» της Mηχανικής του Eμφιετζόγλου, με αυτό το «πήγαινε-έλα», χάθηκε 1,5 χρόνος, ιδιαίτερα κρίσιμος για την ευρω-χρηματοδότηση του έργου.
Γιατί και στην περίπτωση που το ΣτE βγάλει την οριστική απόφαση μέχρι τέλος του μήνα, η υπογραφή της σύμβασης, δεν θα γίνει πριν το Γενάρη. Που σημαίνει ότι θα φτάσουμε Πάσχα μέχρι να αρχίσει η δουλειά.