7,5 ΕΚΑΤ. ΕΤΗΣΙΩΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 65 ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Τα στραβά κι ανάποδα του Δημοσίου δεν έχουν τελειωμό. Μπορεί να λέει η κυβέρνηση ότι πρέπει να γίνει εξοικονόμηση των δαπανών του Δημοσίου, αλλά πρέπει και να θέλει να το κάνει. Κι από ό,τι φαίνεται και δεν θέλει και δεν μπορεί να το κάνει, αφού η πελατειακή σχέση είναι πιο δυνατή από οποιαδήποτε άλλη.
Αυτό που συμβαίνει στην Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της αδυναμίας της κυβέρνησης να περικόψει δαπάνες από εκεί που πρέπει και όχι από εκεί που δεν πρέπει. Όταν, στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων, πουλήθηκε το καζίνο της Κέρκυρας στην V&T Corfu Casino, συμφερόντων του Κώστα Πηλαδάκη, οι υπάλληλοι που εργαζόταν σ’ αυτό, επέλεξαν να παραμείνουν στην ΕΤΑ.
Σύμφωνα με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, 49 πρώην εργαζόμενοι στο καζίνο της Κέρκυρας, κάθονται στο σπίτι τους αλλά μισθοδοτούνται κανονικά. Η ομοσπονδία των εργαζομένων της ΕΤΑ από την πλευρά της υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι είναι 65, δηλαδή 49 ορισμένου χρόνου και 16 αορίστου. Ακόμα χειρότερα… Γιατί όλοι αυτοί, κοστίζουν στην ΕΤΑ, δηλαδή στο Δημόσιο, περίπου 160 – 170.000 ευρώ το μήνα, συνολικά δηλαδή 650.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι το κράτος πληρώνει 7,8 εκατ. ευρώ το χρόνο σε υπαλλήλους οι οποίοι κάθονται, γιατί το υπουργείο Πολιτισμού δεν έχει πού να τους τοποθετήσει.
Οι υπάλληλοι λέγεται ότι έστειλαν έγγραφο στον υπουργό Πολιτισμού για να μεταταχθούν σε άλλη υπηρεσία, αλλά φαίνεται ότι αυτό είναι δύσκολο, γιατί δεν υπάρχουν θέσεις. Όταν όμως πουλήθηκε το καζίνο, ο κ. Πηλαδάκης ζητούσε εργαζόμενους, αλλά βέβαια δεν αφήνεις το Δημόσιο για να πας στον ιδιωτικό τομέα. Κορόιδο είσαι; Τώρα ο κ. Γερουλάνος ούτε να διώξει τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου μπορεί, γιατί θα γίνει χαμός, ούτε να τους πάει σε άλλη υπηρεσία. Το κράτος όμως πληρώνει, δηλαδή όλοι εμείς…
Εξόρμηση Κόκκαλη
Η «door to door» καμπάνια της Hellas Online για την προώθηση των νέων προϊόντων της στις τηλεπικοινωνίες, με νέες προσφορές, προσελκύει, ήδη, και πελάτες άλλων παρόχων. Το μυστικό της HOL, όμως, δεν είναι μόνο οι χαμηλές τιμές, όπως για παράδειγμα ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες του ίντερνετ, αλλά, και η αξιοπιστία του δικτύου της.
Το έξυπνο μάρκετινγκ, σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών φέρνει επιτυχημένα αποτελέσματα για έναν επιπλέον λόγο: η HOL διαθέτει τους κορυφαίους μηχανικούς της αγοράς, «γκουρού» στο είδος τους, οι οποίοι συντηρούν και διαχειρίζονται το μεγάλο δίκτυο οπτικών ινών (ένα δύσκολο αντικείμενο, για όποιον δεν κατέχει όλες του τις «λεπτομέρειες») και εξασφαλίζουν την άψογη και απρόσκοπτη λειτουργία του.
Η Hellas Online δεν έπαψε να αποτελεί ισχυρό «όπλο» για τις επιχειρήσεις του Σωκράτη Κόκκαλη και στη νέα εποχή των τηλεπικοινωνιών, όταν οι απαιτήσεις διαρκώς αυξάνονται, είναι ό,τι καλύτερο για μια εταιρεία το προϊόν της να πείθει τον πελάτη, όχι μόνο με την τιμή του, μα και με την ποιότητα του.