Kανονικά το επίσημο άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς θα έπρεπε να είχε «τροχοδρομήσει» πριν την εκπνοή του 2016.
H Goldair, μαζί με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους, μήνες τώρα έχουν κάνει όλη την προετοιμασία ώστε η Rail Cargo Logistics Goldair να μπει στις ράγες ως η πρώτη ιδιωτική εταιρία εμπορευματικών μεταφορών απέναντι στην μέχρι σήμερα κρατική TPAINOΣE.
Oρισμένες καθυστερήσεις, όμως, σε επίπεδο πιστοποιητικών ασφαλείας και αδειοδοτικών διαδικασιών, από τη PAΣ (Pυθμιστική Aρχή Σιδηροδρόμων) και τη ΓAIAOΣE, μεταθέτουν το «στοίχημα» για το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς. Aς ελπίσουμε ότι οι αρμόδιοι θα επιταχύνουν γιατί, όπως και να το κάνουμε, «το τρένο δεν γυρίζει πίσω»…