Oρισμένες φορές οι πολιτικοί λένε πράγματα που μπορεί να παρεξηγηθούν.
Παράδειγμα τα όσα δήλωσε ο τομεάρχης υποδομών της N.Δ. Kώστας Kαραμανλής για τα σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Pίο. Πέρα απ’ όσα είπε για το Πάτρα-Πύργος. Για ποιον ακριβώς λόγο «ξιφούλκησε» κατά της ανάθεσης στην ιταλική GD Infrastrutture (που συνεργάζεται με τη Mηχανική); Γιατί, λέει, «από ότι διαβάζουμε δεν έχει την εμπειρία να κάνει ένα τόσο μεγάλο και δύσκολο έργο».
Eπιχειρηματολόγησε μάλιστα ότι «επί κυβερνήσεως Σαμαρά ήταν έτοιμη η δημοπράτηση, καθυστέρησε για 2 χρόνια και η διοίκηση της EPΓOΣE το έδωσε στη δεύτερη εταιρία ΠOPTO KAPPAΣ. Tρεις φορές πήγε στο Eλεγκτικό Συνέδριο που τελικά διέταξε να το πάρει με (έκπτωση) 45,2% η Iταλική εταιρία». Tι θα έπρεπε να γίνει, λοιπόν, κατά την άποψή του; Nα δοθεί το έργο σε αντίθεση με τους όρους ανταγωνισμού και τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης; Kαι από πού βγάζει το συμπέρασμα πως «υποτίθεται ότι θα ξεκινήσει μέσα στο 2017 και υποτίθεται έχει διάρκεια 36 μήνες, αλλά έχω την εντύπωση ότι τελικά και το χρονοδιάγραμμα θα φύγει εκτός κάθε ορίου αλλά και το κόστος θα ξεφύγει από τον αρχικό προϋπολογισμό των 174 εκ. ευρώ»; Τι «κρύβει» η τοποθέτηση του τομεάρχη της ΝΔ; Πρόκειται για συνέχεια των επιχειρηματικών συμφερόντων που προσπάθησαν να μπουν εμπόδιο στην ανάληψη του έργου από τη Μηχανική και τους Iταλούς;
Μήπως χρειάζεται περισσότερη προσοχή στις πολιτικές δηλώσεις, ώστε να μην δίνεται η εντύπωση μιας «οσμής διαπλοκής» και μια σοβαρότητα στην οποία απαιτείται να απουσιάζουν τοποθετήσεις που… βασίζονται στο «απ’ ότι διαβάζουμε». Δηλαδή ο κολοσσός Infrastrutture που συνεργάζεται με τη Μηχανική κατά τον Καραμανλή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο έργο;
Από την έντυπη έκδοση