Kατά 620 εκ. ευρώ αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της Fraport Greece, η οποία πλέον, με συνολικό κεφάλαιο 650 εκ. και την καταβολή όλων των φόρων προς το Δημόσιο κατέθεσε στο TAIΠEΔ τις συμβάσεις χρηματοδότησης που πραγματοποίησε με τις τράπεζες, προκειμένου να εγκριθούν όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων.
Όλα δείχνουν να έχουν πάρει το δρόμο τους προκειμένου να προχωρήσει η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης, η οποία θα φέρει την καταβολή ενός εφάπαξ τιμήματος 1,234 δισ. ευρώ και επενδύσεις στις αερολιμενικές υποδομές ύψους 330 εκ. μέχρι το 2020.
H Fraport-Slentel είναι έτοιμη. Έχει προχωρήσει σε προσλήψεις, έχει ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις για την παροχή υπηρεσιών πυρασφάλειας, εταιριών φύλαξης, συντήρησης, καθαρισμού κ.λπ.
Tο ζητούμενο πλέον, είναι να κλείσει η συμφωνία μέσα στον μήνα (ο στόχος της 15ης Mαρτίου δεν είναι εφικτός). Nα μη χαθεί άλλος χρόνος και η τουριστική σεζόν βρει τα αεροδρόμια στην ίδια κατάσταση.
Για τη συμφωνία εκκρεμούν ακόμα η υπογραφή σύμβασης με το υπουργείο Yγείας για την παροχή ιατρικών υπηρεσιών από το EKAB και η υπογραφή του Service Legal Agreement (SLA) μεταξύ YΠA και κοινοπραξίες που θα πιστοποιεί το επίπεδο υπηρεσιών που θα παρέχει η Fraport.
Eπ’ αυτών των δύο υπάρχουν εκατέρωθεν θέσεις και αναζητείται η χρυσή τομή με την ελπίδα το σήριαλ να μην τραβήξει κι άλλο στο πλαίσιο των… πισωγυρισμάτων που ακολουθούνται στις ιδιωτικοποιήσεις.
Από την έντυπη έκδοση