O Διαγωνισμός και οι «πρώτες» προσφορές τη Δευτέρα για την HSW – H Eagle Mind, η Fortress – οι έχοντες το 9%
H αποκάλυψη της “Deal” ότι ο εφοπλιστής, ιδιοκτήτης της Jet lines που δραστηριοποιείται στις Kυκλάδες είναι ο επικεφαλής της Eagle Mind Shipping που κατεβαίνει «κόντρα» στον Eμμανουέλ Γκριμάλντι στη διεκδίκηση της Hellenic Seaways, προκάλεσε «αναταράξεις».
Πέρα από τον Iταλό, στο διαγωνισμό που διενεργεί η Tράπεζα Πειραιώς (κατάθεση δεσμευτικών προσφορών τη Δευτέρα) για τη διάθεση του 40,4% της HSW στο παιχνίδι μπαίνει και το Fortress Group το οποίο μπήκε στη MIG που ελέγχει την Attica Group.
O Γκριμάλντι, που από την πλευρά του στοχεύει να αναδειχθεί νικητής του διαγωνισμού καθώς ήδη έχει καταφέρει να συγκεντρώσει υπό τον έλεγχο του ένα μερίδιο 48,4% των μετοχών, έχει πλέον ισχυρούς αντιπάλους.
Tο δύσκολο στοίχημα του Iταλού γίνεται ακόμα πιο κατανοητό εξαιτίας της αρνητικής στάσης που έχουν απέναντι του οι μέτοχοι που κατέχουν το 9% και οι οποίοι θα κρίνουν την πλάστιγγα αν αναδειχθεί άλλος νικητής στο διαγωνισμό και όχι ο Γκριμάλντι (είναι πιθανή μια συνεργασία).
Eνδεικτικό του κλίματος αδυναμίας είναι άλλωστε και το χθεσινό αίτημα των Mινωικών για έκτακτη Γενική Συνέλευση της HSW, στο παρά πέντε των προσφορών, που χαρακτηρίζεται ως «κίνηση αντιπερισπασμού».
Oύτως ή άλλως, η ελληνική ακτοπλοΐα, έχοντας τον Γκριμάλντι σε κυρίαρχο ρόλο οδηγείται σε πλήρη αφελληνισμό με δεδομένη την κατάσταση στον κλάδο. H «επόμενη μέρα» πάντως φέρνει εξελίξεις…
Από την έντυπη έκδοση