Η γενιά των «selfies», που έχει εμμονή με το ποστάρισμα της τέλειας φωτογραφίας στα social media, αποδεικνύεται σωτήρια για τη βιομηχανία των καλλυντικών.
Με κίνητρο την επιθυμία των νέων να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό στο Instagram, το Snapchat και το Facebook, η βιομηχανία των καλλυντικών κάνει χρυσές πωλήσεις, με τη βοήθεια των νέων τάσεων της μόδας στο μακιγιάζ, όπως είναι το contouring ή τα έντονα φρύδια.
Έτσι, στη βρετανική αγορά, τα καλλυντικά είναι η κορυφαία σε πωλήσεις κατηγορία στον κλάδου της υγείας και ομορφιάς, με τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 100 εκατ. στερλίνες το 2016. Τα προϊόντα του contouring είδαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, αφότου διασημότητες όπως η Kim Kardashian και η Kylie Jenner υιοθέτησαν την τάση και εκατοντάδες βίντεο στο YouTube έδειξαν στις καταναλώτριες πώς μπορούν να την εφαρμόσουν.
Μοντέλα όπως η Cara Delevigne κάνουν μόδα τα χοντρά φρύδια, σε χρώμα πιο σκούρο από τα μαλλιά τους, με αποτέλεσμα τα προϊόντα περιποίησης φρυδιών να εξελίσσονται σε ια αγορά 42 εκατ. στερλινών στη Βρετανία. Μέσα σε 12 μήνες, πουλήθηκαν 9 εκατ. προϊόντα για φρύδια μόνο στη βρετανική αγορά.
«Η επίδραση της λεγόμενης ‘γενιάς των selfies’, όπου ο κόσμος περνά δυσανάλογα πολύ χρόνο μελετώντας το πρόσωπό του ώστε αυτό να φαίνεται καλό στις φωτογραφίες, δεν επηρεάζει μόνο τις πωλήσεις των καλλυντικών αλλά και όλων των βοηθητικών προϊόντων, όπως είναι σφουγγαράκια, μολύβια, σετ σχηματισμού φρυδιών κτλ», λέει η αναλύτρια της IRI που πραγματοποίησε τη σχετική έρευνα.
Από την έντυπη έκδοση