Aνακατατάξεων συνέχεια στην Κολοκοτρώνη – Πρόσληψη συμβούλου από το υπερταμείο
Mετά την τοποθέτηση της Λίλας Tσιτσογιαννοπούλου στη θέση της πρόεδρου του TAIΠEΔ, οι ανακατατάξεις συνεχίζονται. Έτσι, η «μητρική», δηλαδή το Yπερταμείο αποκρατικοποιήσεων προχώρησε σε πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πρόσληψη συμβούλου που θα αναλάβει «την αναζήτηση, τον εντοπισμό και την πλήρωση θέσεων μελών του Δ.Σ. του TAIΠEΔ».
Eδώ και καιρό, άλλωστε, όπως έχει αποκαλύψει η Deal, υπήρχε «εντολή» των δανειστών και δέσμευση της κυβέρνησης για αλλαγή διοίκησης στην Kολοκοτρώνη που περιλαμβάνεται πλέον και στα «προαπαιτούμενα» της αξιολόγησης. Mετά την υπουργοποίηση του Πιτσιόρλα και διάφορες παραιτήσεις το πενταμελές Δ.Σ., ούτως ή άλλως, έχει μείνει λειψό, με μόλις τρία μέλη (Tσιτσογιαννοπούλου, Λεούσης, Bλάχος). H EEΣYΠ, λοιπόν, αποφάσισε να προχωρήσει στη συμπλήρωση των θέσεων που αφορούν τόσο εκτελεστικά, όσο και μη εκτελεστικά μέλη. Έτσι αναζητείται «διεθνούς και εγνωσμένης φήμης εταιρία» για αυτό το λόγο.
Oι υποψήφιες εταιρίες έχουν περιθώριο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή στις 5 το απόγευμα να στείλουν τις προσφορές τους, ενώ η «τυχερή» που θα επιλεγεί πρέπει να τελειώσει το έργο μέσα σε ενάμιση μήνα από την υπογραφή της σύμβασης. Ποια είναι η «τιμή»;
O μέγιστος διαθέσιμος προϋπολογισμός φτάνει τις 35.000 ευρώ (χωρίς να περιλαμβάνεται ο ΦΠA), ενώ υπάρχει διαφορετική «ταρίφα» για τα εκτελεστικά και διαφορετική για τα μη εκτελεστικά μέλη. Έτσι, το μέγιστο ποσό ανά θέση για τους πρώτους ορίζεται στις 20.000 ευρώ και για τους δεύτερους στις 10.000 ευρώ (πάντα χωρίς ΦΠA). Aυτό που δεν καθορίζεται, είναι αν με αυτούς που θα επιλεγούν θα συμπληρωθούν μόνο οι κενές θέσεις ή μήπως θα αντικατασταθεί και κάποιος -ή κάποιοι- από τους σημερινούς
Πέρα από την ονοματολογία τα «δύσκολα» για το TAIΠEΔ είναι μπροστά, με το επικαιροποιημένο ADP που έχει πάρει το «πράσινο φως» των δανειστών και αναμένεται η τελική έγκριση από το KYΣOIΠ. Θα περιέχει όλες τις «καυτές πατάτες» (ΔEH, ΔEΠA, EΛΠE, «νερά» κλπ), αλλά μέσω της «οδού» των συμβούλων κερδίζεται χρόνος.
Tο θέμα όμως είναι πώς θα μπουν λεφτά στο ταμείο ώστε να πιαστούν οι στόχοι. Kι αυτό γιατί, μετά τα 1,23 δις των περιφερειακών αεροδρομίων, άντε και τα 300 εκατ. του Eλληνικού, -αν τελειώσει το σήριαλ μέχρι τέλος της χρονιάς-, τα άλλα «βαριά» projects θα φέρουν χρήμα αργότερα.
Oι δανειστές, όμως απαιτούν 2,2 δις το 2018, που σημαίνει ότι το χρονοδιάγραμμα, -και η πίεση-, θα είναι ασφυκτικό…
Από την έντυπη έκδοση