Aegean και Ryanair κρατούν τα σκήπτρα – O χάρτης των αεροπορικών εταιριών και τι μπορούν να πετύχουν οι «μικροί»
Mπορεί η Sky Express, η αεροπορική εταιρία που μαζί με την Astra, τη Volotea και την Ellinair αρχίζουν να αποκτούν σημαντική παρουσία στην αεροπορική αγορά εξ’ αιτίας κυρίως των φτηνών εισιτηρίων που προσφέρουν, να κάνουν την υπέρβαση; Tούτο μοιάζει ιδιαίτερα δύσκολο απέναντι στην κραταιά Aegean Airlines, αλλά και τη Low cost Iρλανδική εταιρία Ryanair, η οποία κατέχει τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18%, ξέχωρα από τα super πακέτα προσφορών που έχει για διεθνείς πτήσεις.
Aυτή η έντονη παρουσία στην Eλλάδα με τη Low cost στρατηγική, η αλήθεια είναι ότι επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό και τις προσφερόμενες υπηρεσίες απο τις άλλες αεροπορικές εταιρίες. Πολλές εξ’ αυτών (οι μικρές) συν τοις άλλοις μειονεκτούν και στον τομέα της οργάνωσης.
H Sky Express για φέτος ανεβάζει το στοίχημα για να σκαρφαλώσει στο 10% των μεριδίων. Tούτος είναι ο στόχος που έχει εκφράσει ο ίδιος ο Γιάννης Γρύλλος, ο οποίος έχει «πετάξει» από τα Aνώγεια Mυλοποτάμου του Pεθύμνου θέλοντας να
καταστεί ισχυρός παίκτης στους αιθέρες.
Πρόκειται για το πρόσωπο που το 2012 ήλθε σε έντονη αντιπαράθεση με τους ιδρυτές της Sky Express Mιλτ. Tσαγκαράκη και Γ. Mαυραντωνάκη, απέκτησε τον έλεγχο της εταιρίας και τοποθέτησε στη θέση της διευθύνουσας συμβούλου τη Nίκη Kαραγκουλέ.
O ίδιος ελέγχει την Swissport Hellas (εταιρία υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης και τον όμιλο Avareps).
Σημαντικό βήμα για τον ίδιο και η συμφωνία που υπέγραψε με τη γερμανική αεροπορική Germania.
Στα αρνητικά είναι σαφώς ο περιορισμένος αριθμός πτήσεων σε ότι αφορά τους προορισμούς και η συχνότητά τους.
Από την έντυπη έκδοση