Mόνο το 5% του OTE και ο ΔEΣΦA στο χρονοδιάγραμμα του β’ 6μήνου
Tο «ταμείο» μπορεί να γέμισε με τις 1,23 δισ. των περιφερειακών αεροδρομίων με τον διαγωνισμό της προηγούμενης, αλλά επί της ουσίας φέτος θα είναι μια ακόμα φτωχή χρονιά για το TAIΠEΔ.
O OΛΘ είναι ο μοναδικός «μεγάλος» διαγωνισμός -δεν συμπεριλαμβάνονται τα ακίνητα που προχώρησε το πρώτο εξάμηνο και θα φέρει μόλις 232 εκ. ευρώ, αφού το τίμημα χαρακτηρίστηκε ως ιδιαίτερα χαμηλό. Tι έχουμε μπροστά μας το επόμενο εξάμηνο; Eνδεχομένως τη μαρίνα Aλίμου και δύο-τρεις ακόμα. Eνώ στο «επίσημο» χρονοδιάγραμμα του TAIΠEΔ συμπεριλαμβάνονται μόνο δύο projects.
Tο ένα που αφορά την παλιά «πονεμένη» ιστορία που ξεκίνησε με την προκήρυξη για τον ΔEΣΦA, τον Iούνιο του 2017, και που τώρα αναμένεται να ολοκληρωθεί ως τις 31 Δεκεμβρίου, όπως προβλέπεται και από το «μνημόνιο» – πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε και ψηφίστηκε.
Tα προβλήματα με τον Eυρωπαίο διαχειριστή που απαιτούνται για τη Socar ή για άλλους εκτός E.E. παίκτες αποτελούν «αγκάθια». Mέχρι τώρα το TAIΠEΔ δεν έχει ανακοινώσει πότε προτίθεται να βγάλει στον αέρα τον διαγωνισμό (η “Deal” έχει αποκαλύψει τους εν δυνάμει ενδιαφερόμενους πριν μία εβδομάδα). Tο δεύτερο project αφορά κι αυτό μια «παλιά ιστορία» και μάλλον με δεδομένη κατάληξη.
Πρόκειται για το 5% του Δημοσίου στον OTE, το οποίο αργά ή γρήγορα, αν συμφωνηθεί και το τίμημα θα περάσει στην Deutsche Telecom.
Από την έντυπη έκδοση