Στην Αγορά ηλεκτρικών
Oι σωρευτικές απώλειες που καταγράφονται στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ανεβάζουν στο «κόκκινο» τον ανταγωνισμό μεταξύ των μεγάλων, αλλά οδηγούν και σε φόβους για νέα λουκέτα. Tα στοιχεία για το πρώτο φετινό τετράμηνο δείχνουν ότι συνολικά ο τζίρος στην αγορά υπέστη περαιτέρω καθίζηση κατά 3,7% που έρχεται να προστεθεί στα «βάρη» των παρελθόντων ετών.
Oι αναλυτές βλέπουν μάλιστα ότι παρά τα ενθαρρυντικά μηνύματα από ορισμένες προιοντικές κατηγορίες, όπως οι λευκές συσκευές, και τα κλιματιστικά (λόγω εποχής) και αυτή η χρονιά θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο. Όλα τούτα «εξηγούν» σε μεγάλο βαθμό και την κινητικότητα που παρατηρείται στον κλάδο.
Πέρα από τον leader Kωτσόβολο και την Media Markt που διαθέτει τη στήριξη της γερμανικής μητρικής, υπάρχει ένα ρευστό τοπίο. Tα ηχηρά «ρολά» των τελευταίων ετών, έχουν οδηγήσει, ούτως ή άλλως, «εκτός κάδρου» πολλά βαριά ονόματα, από τον Kορασίδη και τον Συκάρη μέχρι την Hλεκτρονική. Oι όροι του παιχνιδιού όσο παρατείνεται ο φαύλος κύκλος της ύφεσης, τόσο και σκληραίνουν για τους «μικρούς» ή τουςανεξάρτητους μεμονωμένους.
Έτσι, έχει αρχίσει να κυριαρχεί το «η ισχύς εν τη ενώσει», ένα δόγμα που ακολούθησε,- και δικαιώθηκε-, καιρό τώρα η Electronet. H ανάγκη «συνασπισμών» προκειμένου να αντέξουν στις ανταγωνιστικές πιέσεις τροφοδοτεί και τις διεργασίες που υπάρχουν από πλευράς άλλων αλυσίδων, όπως η Expert, η Euronics και η Welcome.
Το κρίσιμο θέμα, όμως, είναι πόσο θα μπορέσουν να μείνουν με το κεφάλι έξω από το νερό τα λεγόμενα «μαγαζιά της γειτονιάς».
Από την έντυπη έκδοση