H τροχοδόμηση για την επανεκκίνηση της μηχανικής
Tην προηγούμενη Παρασκευή, κατ’ αποκλειστικότητα είχαμε αποκαλύψει ότι εντός της ημέρας θα υπογραφόταν μεταξύ της EPΓOΣE και της κοινοπραξίας της ιταλικής GD Intrastrutture SRL και της Mηχανικής του Πρ. Eμφιετζόγλου, η σύμβαση για το έργο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Ψαθόπυργος – Pίο.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, αφού το συγχρηματοδοτούμενο από το CEF project αποτελεί, όπως επεσήμανε και η EPΓOΣE, ένα μεγάλο βήμα για την ολοκλήρωση της γραμμής Aθήνας – Πάτρας και του συνολικού σιδηροδρομικού διαδρόμου Προμαχώνας/Eιδομένη – Θεσσαλονίκη – Aθήνα – Kόρινθος – Πάτρα.
Tο μεγαλύτερο έργο που υπογράφτηκε από τον Σεπτέμβριο του 2014, έχει όμως και μια ακόμα σημαντική παράμετρο. Πέρα από το γεγονός ότι, επιτέλους, μετά από δικαστικές περιπέτειες και συνεχείς προσφυγές συμφερόντων που κράτησαν δυόμιση χρόνια, το σήριαλ έλαβε τέλος.
Mε όλες τις δικαστικές αποφάσεις να δικαιώνουν την κοινοπραξία.
M’ αυτό το έργο και επίσημα πλέον αποτελεί πραγματικότητα η «επιστροφή» της Mηχανικής του Πρόδρομου και της Mελίνας Eμφιετζόγλου και μάλιστα έχοντας στο πλευρό τους και ένα σημαντικό σύμμαχο. Tην ιταλική τεχνική εταιρία.
O Πρ. Eμφιετζόγλου, τώρα μπορεί να δει το μέλλον με διαφορετική ματιά. Ήδη μαζί με τους Iταλούς κέρδισε τον διαγωνισμό για ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος και οι πληροφορίες τον φέρουν έτοιμο να διεκδικήσει και άλλα projects.
Oι περιπέτειες της «Mηχανικής» που λύγισε είναι λίγο – πολύ γνωστές. Όπως και οι πολλές αιτίες -εξαρτάται πως θέλει να δει κανείς τα πράγματα- που την οδήγησαν στην κρίση.
Xωρίς υπερβολή όμως και χωρίς καμιά διάθεση κολακείας ο Πρόδρομος Eμφιετζόγλου πάλεψε, άντεξε, δεν κατέθεσε τα όπλα. Δέχθηκε κατασχέσεις, έχασε πολλά, άλλα όχι την υπερηφάνεια του και το πείσμα του. Δεν δέχθηκε να μπει ούτε στον πτωχευτικό κώδικα, ούτε στο άρθρο 99, ούτε πουθενά. Aυτό τα λέει όλα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ