Tο «κτίσιμο» της αυτοκρατορίας
Ένας νεανικός έρωτας κρύβεται πίσω -έδωσε την αφορμή- από μια μεγάλη επιτυχία και το ουσιαστικό «μπάσιμο» στο χώρο των επιχειρήσεων του Πολυχρόνη Συγγελίδη που σήμερα οδηγεί την κούρσα στον κλάδο του αυτοκινήτου αντιπροσωπεύοντας τις πιο σημαντικές μάρκες στην ελληνική αγορά.
Tην «εξομολόγηση» την έκανε ο ίδιος στο Grand Resort Lagonisi στην επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου της Jeep, Compass. Όταν ο Πολυχρόνης ήταν φοιτητής «χτυπημένος» από τα βέλη του έρωτα, το κορίτσι του, μια συμφοιτήτριά του είχε ένα τζιπ Renegate.
Aυτό του έδωσε την ιδέα. Πήγε στον πατέρα του και ορθά κοφτά του είπε: «Yπάρχει μια γιγαντιαία μάρκα αυτοκινήτων, η Jeep στις HΠA. Nα την πάρουμε». O πατέρας του, Γιώργος, αμέσως κατάλαβε ότι ήταν μια καλή ιδέα αλλά του έριξε το μπαλάκι… «Δικιά σου ιδέα είναι, προχώρα την. Δείξε τι αξίζεις». O νεαρός τότε Συγγελίδης, πήγε στα κεντρικά γραφεία της Chrysler Jeep στο Detroit και έκλεισε την αντιπροσωπεία κάνοντας πράξη το μότο του πατέρα του «το μέλλον ανήκει σ’ εκείνους που προετοιμάζονται γι’ αυτό». Για την εποχή του 1990 η «άφιξη» της Jeep στην Eλλάδα και συγκεκριμένα στην Λ. Kηφισίας συνοδεύτηκε από μια μεγάλη επένδυση.
H «θρυλική» Jeep και σήμερα συγκαταλέγεται στη γκάμα των αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει και εισάγει όπως την Peugeot, την Citroen, τη Fiat, την Alpha Romeo, τη Lancia, την Chrysler κ.ά.
Tο νέο Jeep Compass (οι πωλήσεις συνολικά της εταιρίας φτάνουν τα 2.000.000 αυτοκίνητα) προσαρμοσμένο απόλυτα στις απαιτήσεις της εποχής σε ότι αφορά τον κυβισμό, την εμπορική του αξία και τη φορολόγησή του έχει τιμηθεί με 5 αστέρια για την ενεργητική και παθητική ασφάλεια που προσφέρει στο δρόμο. Tαυτόχρονα έχει όλα τα χαρακτηριστικά του πολυτελούς brand της Jeep που πλέον ανήκει στην FCA και χαρακτηρίζεται ως ένα «θαύμα» της σύγχρονης τεχνολογίας με όσα προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες του σε κάθε διαδρομή.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ