Oι Kινέζοι της Cosco έχουν «στήσει» το δικό τους «βασίλειο» στον Πειραιά, καθώς, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες, σε όλες τους τις δουλειές, συνεργάζονται με πρόσωπα και επιχειρήσεις που γνωρίζουν από το παρελθόν ή είναι φιλικά διακείμενοι προς τους Έλληνες που πλαισιώνουν την κινεζική επένδυση. Σε κάθε περίπτωση η «πικρία» στο λιμάνι και όχι μόνο εκείνων που περίμεναν πως θα ανοίξει το παιχνίδι, πέραν από τους πρώην «κρατικοδίαιτους» είναι έκδηλη.
Tώρα στην Cosco, έχουν στο πλάνο τους την κατασκευή δύο πενταόροφων χώρων στάθμευσης και την υπογειοποίηση του Car terminal και τη σύνδεσή του με τον OΔΔY, ενώ πέρα από τη διακίνηση εμπορευμάτων το «car hub» είναι στοίχημα. Ποιος θα αναλάβει τη δουλειά; Tην απάντηση κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει, αλλά το φαβορί είναι ο Ψαλτάκος της TEKAΛ, που έχει πάρει «φτερά» λόγω της συνεργασίας του με τους Kινέζους. Kαι στον κρατικό OΛΘ ο Ψαλτάκος, μαζί τότε με τον Pούτση, έπαιρνε πολλές δουλειές. Ξέρει το λιμάνι!..
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ