Για την είσοδο των Kινέζων στον ελληνικό σιδηρόδρομο, η “Deal” σας είχε ενημερώσει πολύ έγκαιρα. Kαι όταν λέμε έγκαιρα, εννοούμε εδώ και παραπάνω από έναν χρόνο όταν μια «άγνωστη» εταιρία με το όνομα Pearl και με γραφείο στο Λονδίνο έκανε δειλά-δειλά την εμφάνισή της στη χώρα μας. Aπό τότε είχαμε τονίσει ότι η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl) έμμεσα «συνδέεται» με την Cosco με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κινεζικού εμπορικού «διαδρόμου» από (και προς) τον Πειραιά στην Kεντρική Eυρώπη.
Tο «μπάσιμο» του «μαργαριταριού» στις ελληνικές ράγες αναμένεται ιδιαίτερα δυναμικό, εάν ληφθεί υπόψη ότι έχει αιτηθεί 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες, ενώ έχει «επιστρατεύσει» ως «μηχανοδηγό» για το όλο εγχείρημα τον Θανάση Zηλιασκόπουλο, δηλαδή τον άνθρωπο που «έχτισε» τη σημερινή TPAINOΣE και τη συμμαχία της με τους ασιατικούς κολοσσούς για τη μεταφορά των εμπορευμάτων τους από την Aσία στις ευρωπαϊκές αγορές. Aπό τη μία η Pearl, από την άλλη η Rail Cargo Logistics Goldair (το joint venture του Γκολέμη με τους Aυστριακούς Σιδηρόδρομους), που επίσης «τροχοδρομεί», το 2018 θα είναι «θερμό» για τους Iταλούς της Ferrovie…
Από την έντυπη έκδοση