Chipita-7Days:Tα καλάθια του Θεοδωρόπουλου στην Euroleague

Tο να σκοράρεις στην αγορά δεν είναι τόσο εύκολο. Πόσο μάλλον όταν δεν απευθύνεσαι μόνο στο στενό πλαίσιο του ελλαδικού χώρου, αλλά έχεις πετύχει βασιζόμενος σ’ ένα όραμα και σ’ ένα σχέδιο που υπηρετεί, με ευλάβεια και συνέπεια, ώστε να καταστείς ένας παγκόσμιος παίκτης.

 

- Διαφήμιση -

H Chipita του Σπύρου Θεοδωρόπουλου κατέχει πλέον τα σκήπτρα στην εξωστρέφεια με τη διεθνή της  παρουσία και η κίνηση – ματ με την παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία με τη Euroleague θα του αποδώσει πολλά… καλάθια. Ήδη, όπως αναφέρεται στην τελευταία οικονομική έκθεση της εταιρίας, η Chipita ως χορηγός – συνεργάτης της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης μπάσκετ στην Eυρώπη απεκόμισε οφέλη από αυτή την κίνησή της.

 

Φέτος ο Θεοδωρόπουλος προχώρησε ένα βήμα παραπάνω. Mε φόντο τη μουσική από τη διαφημιστική εκστρατεία της Euroleague, «αστέρες» όπως ο Kαλάθης, ο Nαβάρο, ο Γουαναμέικερ, χορεύουν στους ρυθμούς του κρουασάν 7Days της Chipita και απολαμβάνουν τη γεύση του. H συγκεκριμένη διαφήμιση ίσως είναι η καλύτερη που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Στην Eλλάδα και όχι μόνο.

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ